NA: Seiko SKX007K 7S26

You can’t go wrong with a 007 :sunglasses: Veel plezier er mee!
en oh ja…gewoon op Jubilee laten staan, is verreweg de mooiste (imho :wink:)

2 likes

Ik vind toch de standaard jubilee het lekkerste zitten, juist omdat hij zoals bovenstaand ook gezegd is helemaal met je pols meebuigt. Na het zien van deze foto’s ga ik alleen maar harder zoeken naar 007 :heart_eyes:

1 like

Veel draagplezier toegewenst met je 007 :+1:

1 like

Herkenbaarheid, simpel, en toch robuust.

Ik heb hem nog op rubber, maar een jubilee band komt er ook nog wel, sterker nog, ik ga meteen even zoeken of er niet een te koop is :+1:

1 like

Ja, wat een klok zeg!

Ik kan wel zeggen “dat had ik veel eerder moeten kopen” maar in het begin had ik er helemaal geen klik mee.

En ik snapte al helemaal niet waarom iedereen hier zo uitbundig deed over die “duikers”, ik vond ze afschuwelijk.

En ik bedoel daarmee niet alleen de Seiko’s hoor, ook de mooiere duurdere merken die dergelijke modellen maakt.

Wie in godsnaam betaalt nu zo’n gigantisch bedrag voor zo’n horloge, ik zou dat dan eerder spenderen aan een ander model.
Maar daarom dat smaken verschillen :grinning:

Ongelooflijk en nu heb ik er zelf één en kijk ik met kwijl in de mond naar die mooie Omega Planet Ocean’s, Rolex Submariner en uiteraard de Seiko’s zoals de Sumo en Marinemaster, who knows.

Euhm en bedankt HF voor het aanstekelijke gevaar wat hier heerst. :laughing:

Ryan

1 like

Blijft een prachtig horloge. Iconisch. Zelf heb ik de SKX007 met een razor bracelet. Ook niet verkeerd :slight_smile:

1 like

Grappig om te lezen. Ik was ook totaal geen liefhebber van duikhorloges, maar begin het nu ook steeds meer te waarderen.

2 likes

Seiko 20mm 4gaats zonder extension.

Grt.

1 like

Hoi Ryan.
Grappig. Onlangs reageerde volgens mij nog op een bericht van mij, over de keuze tussen een dresser en een duiker, dat een duiker toch niet iets voor jou (en mij) was. Toch overstag gegaan?!
Zit zelf ook al stiekem rond te kijken, dus ben benieuwd of ik ook “gepakt” wordt door het duiker virus :wink:
Jij bent iig tevreden zo te horen. Veel plezier met deze aanwinst!
Gr.Wander

1 like

Inderdaad @wander

Ik wilde “onderduiken” maar werd toch gepakt. :joy:

Maar deze valt niet van zo hoog en het is toch een icoon.

Groetjes,
Ryan

1 like

Ik ga ook niet zo diep duiken. Eerst kijken of het bevalt :wink:
Fijne avond!

1 like

Is het al laat of zie ik een mod op de rehaut…? Heel gaaf iig :+1:

1 like

Ik heb een Oyster op mijn Monster en dat is een prettige band moet ik zeggen. Op mijn 009 een mesh. Draagt heel lekker en rammelt niet.

1 like

Dat zie je goed! Aluminium chapterring, saffier en de presidential band!

2 likes

Heel erg geslaagd wat mij betreft!

2 likes

Thanx. Zelf niet zo besteld overigens😉 met dank aan @watchagain

3 likes