NA Seiko SKX009j

Het horloge virus heeft weer toegeslagen. Aanstaande maandag vertrekken we naar het prachtige Italië. Daarom ben ik op zoek gegaan naar een mooi horloge voor erbij. De eisen waren een duiker ivm veel zwemmen en uiteraard een mechanisch horloge. Budget rond de 200 tot maximaal 300 euro. Na wat rondkijken hier op het forum en internet kom je toch erg vaak de duikers van Seiko tegen. Prijs kwaliteit verhouding zou erg goed moeten zijn. Met name de “Pepsi” sprak me erg aan en daarom dus op zoek gegaan naar een mooi exemplaar. Dat is dan ook gelukt en vandaag is hij binnengekomen.
Eerste indruk is erg goed. Het model is erg gaaf en de twee kleuren staan hem goed. De rubber band Is vervangen door een blauwe strap. Hieronder een paar foto’s. Hoop er veel plezier van te hebben

30 likes

Mooi man :+1:t2:
Kan zelf een crafterblue rubber band erg aanraden, super comfortabel en erg mooi.

Top. Fijne vakantie toegewenst !

Mijn beste,

Een uitstekende keuze om ook tijdens je vakantie "bij de tijd te zijn’!!
Geniet ervan. En vanzelfsprekend ook van je vakantie.

En voor straks: “Buona Notte" en morgen gezond weer op.:first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

2 likes

Tof! Ongetwijfeld ga je er veel plezier van hebben. Ik heb m’n SKX013 klaar liggen voor vakantie.

Mooie aanwinst!

Geniet er van draag hem zelf ook met veel plezier.

En n j versie nog wel,. Made in Japan.

Nice :ok_hand::ok_hand::+1:. Veel plezier met deze schoonheid!

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
SKX is een echte topper!

Fijne vakantie gewenst, aan de 009 zou 't niet liggen :+1:

Prachtige klassieker. Draag hem zelf met veel plezier op allerlei banden. Veel draagplezier!!

Veel plezier ermee!! :smiley:

Een rode en een blauw-rode nato zijn óók leuk; kun je afwisselen in de zomer! :sunglasses:

2 likes

Blijven leuke klokken.

Veel plezier ermee! Bij mij gaat hij ook altijd mee op vakantie!

Veel plezier ermee, SKX staat ook nog op mijn wanted lijstje.