NA: Seiko SKX013 Limited Edition Scuba 200m

Hallo, dit is mijn 2e zelfbouw Seiko.
Ik heb een CrystalTimes SKX013 kast met kroon op 3 uur gebruikt. Er zit nu een wijzerplaat in van een 7N35 JDM Quartz Diver.
De datumschijf heb ik aan moeten passen omdat het venster niet precies uitlijnt met de NH35 uurwerk die er in zit. Omdat kwaliteits aftermarket onderdelen van een SKX013 moeilijk te vinden zijn heb ik een hele tijd moeten zoeken voor een juiste blauwe ceramic bezel insert. Het enige wat origineel SKX013 is dat zijn de wijzers. Deze matchen perfect bij de randen van de minuten markeringen die dezelfde zilvergouden kleur hebben. Ook mooi is dat je de binnenste seconden markeringen terug ziet op de rand van het blauwe AR coating saffierglas als je er recht boven op kijkt. Dit is het resultaat geworden en ben er erg tevreden mee.

Bedankt voor het kijken!

38 likes

Hij is mooi geworden en het is absoluut wat anders dan de standaard pak een modplaat en gaan, veel draagplezier gewenst :+1:

1 like

Tof geworden.
Op die 2e foto lijkt het net of het zonnetje erop schijnt terwijl je hem in het zwembad onder water houdt :sweat_smile:

2 likes

Heel erg mooi!

1 like

Heel tof geworden :star_struck:

1 like

Mooi hoor. Laat de zon maar komen!

1 like

Wat een gave plaat zeg! Lekker zomers :sunny:

1 like

De song Carribean Blue van Enya past hier goed bij :sweat_smile:
Ik heb een NATO Carribean Blue erbij gekocht voor dit horloge…

1 like

Een mooi geslaagd project!

1 like

Erg mooi geworden! Gefeliciteerd!

1 like

2 likes

Deze zelfbouw Seiko heb ik ietsje aangepast. Ik heb er een Tophat saffier ingezet en een zwarte aluminium bezelinsert. :sun_with_face: :ocean: :desert_island: