NA Seiko SKX013K2 - Toch maar weer verkocht

Besten,

Hier een plaatje van mijn eerste duiker. Toen ik net begon met horloges snapte ik niet wat er mooi of leuk aan was, na enigszins verdiepen leek het me toch leuk er een te bezitten. Na wat zoekwerk op deze uitgekomen, mede vanwege mijn kleine polsomtrek. Ik heb er de zwarte rubberen band bij en de getoonde jubilee.

Het horloge vind ik erg mooi, ook het formaat past prima. Of het een blijvertje is weet ik nog niet, de tijd zal het leren. Op een of andere manier ben ik gewoon erg fan van dressers (gek op mijn SARB033).

13 likes

De SARB is een sportmodel, maar ik snap je wel. Ik zou de 013 als beater/feest/vakantiehorloge er lekker naast houden!

2 likes

Gefeliciteerd ermee ! Altijd leuk om te kunnen afwisselen lijkt me. Een collectie met allemaal de zelfde soort horloges is ook maar saai :grin:

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Altijd wel fijn om naast dressers een robuuste horloge te hebben die ook het zwaardere werk aan kan.

1 like

nice, mooie en lekkere maakt niks uit, doe maar waar je zin in hebt horloge.

Heerlijk om die ook te hebben in de collectie.

1 like

Ik heb er eigenlijk nog altijd stiekem spijt van dat ik mijn SKX013 heb laten gaan.
Veel draagplezier toegewenst met je NA!

1 like

Veel draagplezier.

1 like

Mijn beste,

Je eerste duiker, goed gedaan hoor!!
Proficiat dan ook met deze robuuste tijdgenoot!!
Ik wens je er een gelukkige tijd mee!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Gefeliciteerd met je eerste duiker, je hebt het goed gedaan, het is namelijk een echte gecertificeerde duiker. Veel plezier er mee gewenst!

1 like

Allen dank voor jullie berichten!
Lume van een duiker is wel erg leuk…

1 like

Goeie koop ! Congratz! En wat voor duiker !
(Mn eerste horloge is een duiker, draag m al 34 jaar)

1 like

Besten,

Ik blijf het een mooi horloge vinden, maar op één of andere manier toch niet echt een klik mee. Inmiddels van de hand gedaan, hij komt in het bezit van een forumlid.

Misschien krijg ik spijt, misschien ook mijn SARB033 wegdoen en op zoek naar een 114200 met zwarte dial… Of toch een DJ tuxedo…

We zien het wel weer… We hebben de tijd…

Was te dik zeker?

Dat niet, maakte me niet uit. Ik vind het prima in verhouding allemaal. Ik hou gewoon wat meer van dress-achtige horloges waardoor ik deze erg weinig droeg. De SARB033 is op dit moment mijn favoriet.

1 like

ook een topper :+1:

Mochten ze ooit weer 229 euro worden koop ik er weer één. Toch @anon50762135 :sweat_smile:

2 likes