NA: Seiko SLA017 + dagje watchshoppen in Wenen

Gefeliciteerd! Leuke en n.a. en mooie review van je bezoek aan Wenen zo voor het slapen gaan!

1 like

Gefeliciteerd met deze kanjer :ok_hand::ok_hand::+1:

1 like

Prachtig tripje zo !

1 like

Leuk verhaal, en ja de echte WIS gaat een horloge natuurlijk persoonlijk ophalen, top!

Proficiat, de SLA017 behoort imho tot de paar mooiste (grand)Seiko horloges allertijden.

Veel draagplezier!

Grtz. Erik

1 like

Van al die horloges vind ik de SLA017 met afstand de mooiste!

1 like

Beide erg tof inderdaad en 39mm is wel echt de sweet spot qua horlogeformaat. En die Aikon in het blauw heeft echt de potentie om een klassieker te worden

Eens, al is de afwerking van de Grand Seiko’s vaak nog net even een stapje hoger, dit is een absolute topper.

Denk ook niet dat deze nog gaat vertrekken. Al weet je dat hier natuurlijk maar nooit

3 likes

mooi verslag! (wat vond de wederhelft van al die horloges spotten, of hadden de juweliers ook iets voor haar? :-))

Prachtige SLA017 trouwens, schitterende SEIKO

1 like

Ik heb gelukkig geen ‘wederhelft’, wel een vriendin. En die heb ik bewust thuis gelaten :slightly_smiling_face:

klinkt als prima oplossing inderdaad …

:joy::joy:

Whoa gaaf man! Super aankoop en fantastisch dagje weg zo!

1 like

Super, wat een mooi avontuur en op de koop toe nog een gmaps-lijstje voor ons, hulde!!
Altijd mooi om een horloge te kopen met een eigen verhaal erbij. Ik ben zelf mijn SLA025 gaan ophalen in de City op loopafstand van mijn vroegere werkplek maar ditmaal vergezeld door mijn zwangere wederhelft, gelijk een tripje van gemaakt, we vonden het allebei heerlijk. En wat denk je? Die verkoper droeg ook een GMT master!

1 like

Mooi verslag met leuke foto’s! Gefeliciteerd met de NA.

1 like

Gefeliciteerd met je SLA017, en een mooi verslag (lange dag)! Een paar jaar geleden kwam ik regelmatig in Wenen en een hele vleugel van mijn hotel zat altijd vol met Chinezen. Ze hadden zelfs een aparte ruimte voor het ontbijt.

1 like

Ik hou van dit soort ‘dingen’, tof, dank voor het delen!
Draag hem in gezondheid.

1 like

Mooi dagtripje/reisverslag, en de gmaps komt misschien nog wel eens van pas

1 like

Wat kost de aikon daar ?

Leuk reisverslag! Fijn dat het laagdrempelig en toegankelijk is in Wenen. Hier in NL kan dat soms wel eens anders zijn.

Schitterende SLA017, geniet van de aanwinst!

1 like

Niet naar geinformeerd, dus daar kan ik niets over zeggen. De prijzen daar verschillen niet (heel veel) met die van ons volgens mij.

1 like

Leuk verslag , van een mooie dag :clap::clap:

1 like

Mooi tripje, leuk om te lezen. Gefeliciteerd met de NA!

1 like