NA: Seiko SLA047, limited 140th Anniversary

Na eerder een SLA021 gehad te hebben was ik stevig van plan de blauwe variant (sla023) aan te gaan schaffen. Net op dat moment kwam er een mailing met de 140th Anniversary modellen van Seiko voorbij.
Mijn interesse in deze prachtige groene kleur was gewekt. Nu er nog aan zien te komen.
Na een zoektocht(je) is dit gisteren gelukt! Grote blij voor mij! Wat een fantastische kleur.
Dat het horloge zelf mooi was, wist ik al van mijn SLA021, het formaat vind ik erg fijn.

De enige vraag die blijft staan; staal of rubber?:innocent:

70 likes

Maakt niet uit, beide doen het prima zo te zien. Mooie aanwinst.

1 like

Cool!!
Ik zou hem op staal of een Crafter Blue dragen

1 like

Mooi ding, zou eens een groene Tropic band proberen.

1 like

Mooi…:+1:

1 like

Rubberrrrr

1 like

Mooie aanwinst, ik zou hem op rubber dragen. Of op een ander mooi groen bandje.

1 like

Ja crafter blue staat nog op het lijstje, even op zoek naar een mooie passende kleur.

1 like

Oh ja, staal natuurlijk…:wink:

2 likes

Geweldig wat een knaller.
Prachtig dat groen ben zelf erg fan van de blauwe.
Ik zou hem op rubber dragen.
Geniet er van.
:heart_eyes::grinning::grinning::grinning::grinning:

1 like

Ergggg mooi! Zowel op staal als rubber :ok_hand:t3: Als ik voor vandaag moest kiezen koos ik de groene rubber band… is een erg mooie match :sunglasses:

1 like

Gefeliciteerd! Groen rubber staat hem goed :ok_hand:t2:

1 like

Volgens mij zijn er helaas maar 3 kleuren beschikbaar. De zwarte, de oranje en een rare bruine kleur.

1 like

Prachtige nieuwe aanwinst. Leuk dat je er eentje gevonden hebt. Wat ik begreep zijn er slecht 15 sets geleverd in Nederland. Blijf vooral veel foto’s posten van deze knoepert.

Door de drilled lugs is bandenswappen geen probleem. Ik draag hem afwisselend op staal en rubber (wat is die heerlijk soepel).

Vandaag de blauwe weer heerlijk op staal.

6 likes

Whoohoow, wat een kanjer :star_struck: alles staat goed, mijn voorkeur zo op het eerste gezicht :thinking:staal.

1 like

Proficiat met je NA. Schitterend horloge.
Staal en rubber staan hem beide goed.
Ik zou ook eens kijken naar de rubberen band van de SPB207. Die zou hem ook wel goed staan.

4 likes

Erg mooi! Maar zeker staal voor mij!

1 like

Hij is geweldig Hein! Maar juist de afwisseling maakt het mooi. Gefeliciteerd en veel plezier van de mooie MM.

2 likes

Ik zou eerst voor de blauwe gaan, maar toen ik deze plaat zag was ik verkocht😇

1 like

Ja dat dacht ik ook inderdaad…

1 like