Ook lokaal te koop, maar weinig AD die deze hebben of hadden. Hier en daar nog te vinden zoals hier in Belgie
https://juwelier-willems.be/nl/uurwerken/mechanische-uurwerken/prospex-marinemaster-automatic-heren-horloge-sla079j1
Aha die had ik nog niet eens gevonden!
Misschien hapt er nog een ander HF-lid toe ![]()
Leuke NA en natuurlijk gefeliciteerd met je SLA079/Marinemaster 300 waarmee ik je veel draagplezier wens, gave Seiko
![]()
En je mag best wel vaker een NA maken hoor, verkoop je hem dan weer snel, wordt het daarna een VNA ![]()
Voormalige Nieuwe Aanwinst? ![]()
Dat je hier blij van wordt is begrijpelijk. Staat je goed. Gefeliciteerd met deze sportieve NA
Erg mooi!
Zeker! Waar ik minder blij van word is dat de NA al na 3 dagen naar de kluis moet vanwege de vakantie.
Ach ja, heb ik iets om naar uit te kijken bij terugkomst ![]()
Heel mooi, veel draagplezier
Mooi horloge
Gefeliciteerd !
Mooi verhaal en wat een geweldig horloge! Deze staat ook nog op mijn verlanglijstje. Heel veel draagplezier gewenst!
Dank!
Ben benieuwd of je hem ergens kan vinden mocht het concreet worden!
Gefeliciteerd met deze Seiko MM300.
Leuk om te lezen hoe je tot deze bent gekomen.
Veel plezier met deze toffe Seiko diver!
Nice, mooie foto ![]()
Vooral goed te zien hoe de wijzers afgewerkt zijn. Half polish en half brushed. Dat zal mooi spelen met het licht. ![]()
Van mijn SPB255J1 die in het blauw staat.
Ja dat is een mooi ding! Ik had eerlijk gezegd gemist dat die in het blauw stond. Was anders wellicht ook een kandidaat geweest.
Hopelijk pikt iemand die snel op!