Met z’n 42mm een twijfelgeval voor mijn 16,5cm pols (ik typte bijna worst wrist… pols… never mind). Maar hij valt heel klein door de 44mm lug to lug en de eigenlijk heel kleine dial - door de bezel en brede chapter ring voor alle berekeningen.
Bracelet was er door de vorige eigenaar nooit op gezet. Door mij ook niet - ik vind het er niet echt bij passen. Een olijfgroene MN strap met een gele streep ik het midden zie je bijna altijd in combinatie met dit horloge, matcht goed met de gele accenten, maar ook een beetje tacky / too much. Erika is te duur. Deze voor de helft en @zulu approved. Zie zijn topic.
Ik heb de ‘original’ versie, zonder strap tussen je pols en horloge waardoor die niet hoger komt te liggen.
Toffe vangst! Toen een dergelijke een tijdje terug in het blauwe stond heb Ik ook zwaar getwijfeld of ik deze zou kopen als vervanging van de Citizen tegenhanger in mn verzameling. (De Seiko is veel lekkerder qua afmetingen!)
Hoe dan ook een prachtig sportieve klassieker! Goed bewaren en veel van genieten!
Damn cool boy! Is ooit het eerste horloge geweest waar ik echt voor viel, is een hele tijd mijn enige horloge geweest. Veel complimenten gehad over dit horloge. Ik heb hem nog steeds. Good choice.