NA: Seiko SNJ025 "New Arnie"

Mooi spooler zoals tie op de NATO zit. Had zelf al de Fanta om hem op eentje met een oranje streep te zetten. Ze hadden Arnie (Dutch in Predator) als Nederlander gecast. Omdat wij ook aardig wat présence kunnen hebben qua lichaamsformaat. Ik wordt toch weer wat warmer voor die knoepert, wel een flink blik marmite om je pols. :stuck_out_tongue_closed_eyes:
Leuk om te lezen dat 18,5 nog draagbaar is.
Fijn dit forum zo, waarbij ieder z’n Itch kan Scratchen. Of zelfs een beetje die van een ander :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:. Toch maar weer eens gluren en m’n wishlist aanpassen. :writing_hand: want ik denk toch dat ik die Arnie echt nodig heb :rofl::rofl::rofl:
Morture te Tempus

Hoi,
De Arnie is op en top Seiko.
Met niks verglijkbaar. Hij heeft de collectie verlaten om fondsen te werven voor mijn grail, de Omega Speedmaster.
Heb wel een tijdje geleden de Padi Arnie gehad, maar die was niet mijn ding, Nee de gewone Zwarte dat is de mooiste.
Hij staat nog steeds op mijn lijst. Als ik hem voor een leuke prijs kan kopen. Voor nu heb ik de Tuna SBBN007 uit 1992 ook een echt Seiko icoon.

2 likes

Ja dat is wel een bikkeltje. Heb zoiets bij Rob MonsterW