Weinig is over deze nieuwe aankoop niet hier nog toe te voegen, het blijkt 1 van de populairste uit de 5 reeks te zijn. Na wat op YouTube te liggen grasduinen beslist om er een saffier in te laten plaatsen, en op aanraden van Rob van Monsterwatches een domed exemplaar gekozen, en in het echt ziet het er wel goed uit.
Om te beginnen heb ik toch al een NATO besteld want de originele band zegt me niet veel.
Hier enkele foto’s
Een mooi 5je,denk dat ik er ook maar eens een nieuwe moet kopen.Ik heb nu de zwarte en is mijn werk horloge.Wat betreft dat bandje ik vind het wel mooi en ze zijn best goed te dragen.
Het lederen streepje als versterking over de gaten is bij mij na 1 dag al aan het lossen omdat het achter de houder blijft hangen, ik bedoel dus dat ik twijfel over de kwaliteit op termijn, qua uitzicht rn draagcomfort valt het inderdaad nogal mee.
Gave Seiko, waarom dit een topper is in de Seiko collectie snap ik wel; In de prijsklasse een “hoop” horloge met een strak ontwerp.Het safierglas staat mooi, maakt 'm echt af!