NA: Seiko SNKP27

Geïnspireerd door @Jesus kocht ik deze prachtige Seiko recraft. Vooral de diep donkergroene wijzerplaat is erg mooi. De band vind ik dan weer wat minder. Wel mooi gemaakt maar een nogal sombere kleur.

Ik ben nog op zoek naar een originele stalen band zoals die wordt geleverd bij de SNKP23. Helaas heeft dit nog geen resultaten opgeleverd. Als iemand mij kan vertellen waar ik deze zou kunnen aanschaffen zou ik dat zeer waarderen.

24 likes

Proficiat met je nieuwe seiko, mooi horloge.
Veel plezier ermee!!:watch::+1:

Veel draagplezier gewenst met deze aanwinst :+1:

Gaaf horloge! Ben​ benieuwd naar verdere foto’s! Van harte.

Probeer bij horloge.nl

Mooi artikel over de Square Recraft.

Helaas geen banden voor de 7S26-04V0

Horlogeband.com.

Gefeliciteerd

Gefeliciteerd met je NA. Geniet ervan :+1:t2:

Gefeliciteerd met dit prachtige uurwerk, veel draagplezier.

Mooie recraft :ok_hand:

Van harte gefeliciteerd met je fraaie aanwinst :ok_hand:

Helaas hier ook niet. Wel alternatieven die ook zouden passen maar volgens mij passen alle 22mm banden met een rechte bandaanzet

Dat zou ook best kunnen maar met standaard opening tussen band en case.
Je zou ook kunnen overwegen om de blauwe te kopen met stalen band om onderling te kunnen afwisselen.
Ik denk met je mee. :+1:

Bedankt voor het meedenken. Ik ga eerst eens kijken of ik één van mijn 22mm banden pas kan krijgen. Nog een blauwe erbij kopen vind ik een beetje teveel van het goede.

Alternatief is dat ik zelf een mooie leren band maak.

1 like

Heel mooi!

Ik hou het voorlopig even bij deze band. Draagt heel comfortabel maar wel een beetje zwaar. Misschien dat ik op termijn nog eens ga kijken naar een two tone president of jubilee band. Dat staat volgens mij ook prima.
Voorlopig deze dus:

3 likes

Mooi bijpassende band, en gewicht went wel als hem vaker draagt. :+1:

Gefeliciteerd! :watch:

Toevallig deze avond mijn SNKP27 verkocht aan een vriend.

Ik draag zelf met regelmaat de SNKP23.

Het blijft een prachtig ontwerp.