Naast de skx013 was ik al een tijdje opzoek naar een leuke dress watch en ik ben toch wel fan geworden van alles wat met Seiko te maken heeft.
In de verschillende topics komen veel mooie modellen voorbij maar ik heb kleine polsen dus ik vind het zelf mooi om niet groter dan 38 mm te gaan. Nu probeer ik wel de lug to lug ook mee te nemen want 38 mm zegt ook niet altijd alles.
De afgelopen maanden ging ik heen en weer tussen de seiko only, grand seiko en seiko marvel & matic topics.
Een skyflake of snowflake is een toekomstdroom en een Marvel of Matic ga ik mij de komende tijd meer in verdiepen om een juiste via het forum ofwel via buyee in Japan te kopen.
Afgelopen week zag ik een advertentie van @Logixa en heb ik direct toegeslagen om deze snxs77 aan te schaffen.
De blauwe wijzerplaat en kwaliteit in het echt zijn echt voortreffelijk en ik zie het voor mijzelf als een baby baby seiko van de sarb of gs’en die ik heb gezien.
Super blij mee en niet eens een opstap naar meer, maar een bevestiging dat ik mijn Seiko collectie op de één of andere manier met meerdere modellen zoals hierboven beschreven zal gaan aanvullen.