Zeauh… Na de aanschaf vorige week van mijn SNK381, kwam ik tot de conclusie dat de diameter voor mij aan de kleine kant viel. Dus maar een beetje rond kijken op het WWW. Op Marktplaats stond sinds vanmorgen een Seiko 5 sport… Met een lage bieding erbij. Voor dat geld wou ik 'm ook wel, dus hup een tiental € er bovenop geboden. Met in het hoofd dat dat 'm niet ging worden. Toch wel, nog geen minuut later een bericht terug; “stort maar op zus en zo, en dan stuur ik 'm op”.
Jahaa, amehoela dacht ik, leer mij MP kennen… Dus het heerschap laten weten dat ik 'm wel kwam ophalen, je wil toch weten wat je koopt al is het voor een appel en ei.
Ophalen was lastig want meneer was vaak onderweg… Oh dacht ik, dat ben ik ook wel 's. Dus voorgesteld onderweg te gaan naar hetzelfde punt. In dit geval de Mediamarkt in Rotterdam centrum. Heerlijk, horloge handel op een groot plein in Rotterdam, klonk mij best wel bonafide handel…
Toch is het tot een koop gekomen en het, overigens nette heerschap, deed het apparaat van de pols wegens uitdunnen van verzameling. Zo kan het zijn dat je via MP toch ook wel een keer mazzel kan hebben. Nu bezit ik dus twee Seiko automaten binnen korte tijd; yess, I’m infected met het horloge virus op zeker.
Alleen welke ga ik nu voor het werk gebruiken? Het is eigenlijk zonde om deze voor mij mooie horloges te beschadigen en te mishandelen (niet met opzet!).
Toch maar de Victorinox beater voorlopig als werkpaard gebruiken.
Plaatje, voor de TL/DR… onder ons
Aloha.