NA: Seiko snzh53

Oef…had een maand geleden al eens in het lichtblauwe gedeelte gepost dat ik een blauwe snzh53 wilde kopen. Gelukkig geen reacties… :sweat_smile:…want ik heb genoeg horloges!

Kom ik zondagochtend alsnog een advertentie hier tegen op HF:

  • een snzh53K1 te koop inclusief die geweldige bijna oranje 22mm leren Hirsch band (nieuw; zoals in de Worn&Wound review) met nato, de standaard metalen band en compleet met doosjes en de hele rambam.
    Staat van de hele handel: ongedragen(!)

Als volwassen man van 43 met voldoende horloges negeerde ik als vanzelfsprekend de advertentie en ging over tot de orde van de dag: mij verdiepen in het wetenschaps- katern van het NRC. :relieved:

Onopvallend is niet de eerste term die in je opkomt zogauw de avondzon op de snzh53 (“55 fantoms”) gaat schijnen…:sunglasses:

Naast zijn waterdichte SKX009-neef: samengevat 2 ideale vakantie horloges voor overdag en s’avonds! :sunglasses:

Dank @Infernie; ben er erg blij mee!

14 likes

Goed om te zien dat hij goed is aangekomen. Het blijft wonderlijk hoeveel plezier dit model kan geven voor zulk een bescheiden bedrag. Moge je er lang van genieten.

4 likes

Had hem ook zien staan. Mooi horloge en een fantastische combi met de band.
Enjoy :+1:

1 like

Mijn beste,

Het kan verkeren!!
Veel draagplezier dan ook met deze verblijdende aanwinst!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!! :first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face::first_quarter_moon_with_face:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Die @Infernie is maar aan het verkopen…:sunglasses:

2 likes

Prachtige combinatie met die band! Geniet ervan.

1 like

Mooi hoor. Geniet van deze topper!

1 like