En meteen even voorstellen:
Ik ben Harbourmaster, 31 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam.
Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet zo lang geleden een account aangemaakt en vond het nu toch wel een keer tijd worden om actief deel te nemen.
Mijn interesse in horloges is zo’n 14 jaar geleden begonnen toen ik mijn eerste horloge kocht in de V&D.
Het ref nr weet ik niet maar ik zag laatst dat deze nog steeds verkocht wordt.
Dit is lang mijn enige horloge geweest tot ik in een “Bigger is Better” Quartz fase terecht kwam met een hele collectie aan Diesel horloges waar ik verder maar niet over ga uitweiden.

Maar gelukkig heb ik vorig jaar het licht gezien en ben ik dit forum tegen gekomen toen ik voor mijn 30ste verjaardag een horloge mocht uitzoeken.
En dat is weer een Seiko geworden en misschien kan je wel zeggen dat het een moderne versie is van mijn eerste Seiko.
SSC357P1 Solar Enorm fijn grab&go horloge die ik voornamelijk op mijn werk draag.
Vervolgens heb ik mijn eerste mechanisch horloge gekocht de SRPA21K1
En sinds vandaag ben ik WEER een Seiko rijker!
Overgenomen van een forumlid de SNZH55K1
In de toekomst hoop ik eindelijk eens een Zwitsers horloge te kunnen aanschaffen maar ik sluit niet uit dat er nog een paar Seiko’s bij zullen komen.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de flightmasters en een paar maanden terug was ik hier in het blauwe gedeelte net een mooie vintage flightmaster misgelopen.
Die zijn helaas verder nergens te vinden dus misschien dat ik toch maar voor een nieuwe ga kijken.
Groet Harbourmaster!