NA Seiko SNZH55

En meteen even voorstellen:

Ik ben Harbourmaster, 31 jaar en kom uit de omgeving van Rotterdam.
Ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet zo lang geleden een account aangemaakt en vond het nu toch wel een keer tijd worden om actief deel te nemen.

Mijn interesse in horloges is zo’n 14 jaar geleden begonnen toen ik mijn eerste horloge kocht in de V&D.

Het ref nr weet ik niet maar ik zag laatst dat deze nog steeds verkocht wordt.
Dit is lang mijn enige horloge geweest tot ik in een “Bigger is Better” Quartz fase terecht kwam met een hele collectie aan Diesel horloges waar ik verder maar niet over ga uitweiden. :flushed:

Maar gelukkig heb ik vorig jaar het licht gezien en ben ik dit forum tegen gekomen toen ik voor mijn 30ste verjaardag een horloge mocht uitzoeken.
En dat is weer een Seiko geworden en misschien kan je wel zeggen dat het een moderne versie is van mijn eerste Seiko.

SSC357P1 Solar Enorm fijn grab&go horloge die ik voornamelijk op mijn werk draag.

Vervolgens heb ik mijn eerste mechanisch horloge gekocht de SRPA21K1

En sinds vandaag ben ik WEER een Seiko rijker!
Overgenomen van een forumlid de SNZH55K1

In de toekomst hoop ik eindelijk eens een Zwitsers horloge te kunnen aanschaffen maar ik sluit niet uit dat er nog een paar Seiko’s bij zullen komen.
Ik ben al een tijdje aan het kijken naar de flightmasters en een paar maanden terug was ik hier in het blauwe gedeelte net een mooie vintage flightmaster misgelopen.
Die zijn helaas verder nergens te vinden dus misschien dat ik toch maar voor een nieuwe ga kijken.

Groet Harbourmaster!

11 likes

Leuke introductie met direct plaatjes erbij, dat lukt lang niet iedereen :wink:. En daarbij een fijne aankoop.

Omega?

Welkom en veel plezier op HF :+1:

1 like

Ik ben hard aan het sparen voor een Omega Speedmaster professional, maar met het huidige spaartempo gaat het nog wel even duren. :confounded:
En ik ben net vader geworden, dus ik hoop dat ik die ooit aan mijn zoon kan doorgeven!

2 likes

Welkom.
Mooie verzameling heb je al. Seiko is niks mis mee natuurlijk (wie heeft er geen (gehad)?)

Zwitsers horloge, hoeft niet veel duurder te zijn dan een Seiko trouwens :wink:

1 like

Mooi streven…

1 like

Wat van ver komt, is lekker!

Geweldig. Gefeliciteerd!

1 like

Mijn beste,

Een heldere introductie en een paar mooie horloges!!
De hobby is gestart!!
Van harte welkom dan ook.:watch:

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Welkom en veel plezier hier. Leuke seiko’s heb je al.

1 like

Welkom. Weer een Seiko liefhebber erbij :+1:
Enjoy!

1 like

welkom

1 like

Je hebt al mooie horloges verzameld !! :sunglasses:
Welkom!

1 like

Dat is waar, heb al gekeken naar een Hamilton khaki Field maar die had het toch net niet.

Tissot en certina vind ik momenteel wel heel erg leuke modellen hebben, zowel quartz als automaat en in alle prijsklassen.

Maar Hamilton is zeker ook een mooi merk.

Welkom op HF, en veel leesplezier!

Groet
Harold.

1 like