NA: Seiko SPB053

Kijk, daar heb ik wat aan! Prima maatje, kan makkelijk :metal:

1 like

Prachtig horloge. Mooi vertelt. Veel plezier ermee

1 like

Erg mooi hoor die blauwe glinstering je tegemoet komt. Deze gaat op mijn verlanglijstje.

1 like

Bedankt voor de review! Ik overweeg de zwarte.

Het is me ook opgevallen dat de bandbreedte soms wat smal oogt in vergelijking met het horloge.

1 like

Mooie review en fotoā€™s van een erg gaaf horloge. :thumbsup:
Mooie dial inderdaad. Over bang for buck hoeven we het niet meer te hebben :wink:. Geniet ervan!

1 like

Super gaaf ding man! alleen is het seiko wederom niet gelukt om hier een gave band op te zetten, voor mijn gevoel heb je het horloge en dan erbij de band. Het is geen geheel als je het mij vraagt.
Ik heb dit bijna bij alle banden bij verschillende modellen. Het is het altijd net niet.
Maar desalniet te min blijft dit een erg mooie klok.
geniet ervan.

2 likes

Als Seiko liefhebber kan ik alleen maar zeggen,Prachtig horloge.

1 like

Nice!!

1 like

Ik vind bij de bracelet versie dat Seiko het juist een keer goed doet.
De bracelet is heerlijk en geen ā€˜ā€˜flutdingā€™ā€™ wat bij de bv. de Sumo komt.

2 likes

Ik vind de bracelet inderdaad ook een stuk degelijker aanvoelen dan die van de turtle of sumo. Dat is ook de rede dat ik hem besteld heb.

1 like

De bracelet is goed, comfortabel en mooi, ik snap alleen de aansluiting met de kast niet aan de endlinks. Iets meer design uurtjes en het was perfect. Sowieso een fijn horloge :ok_hand:.

Dit bedoel ik: als de endlink iets hoger was gemaakt was het een vloeiende aansluiting aan de kast.

ƉƩn dingā€¦ de mijne loopt 30 sec. per dag te snelā€¦ meer mensen last van? En zou dat een legitieme reden te zijn om dit te laten regelen bij Seiko (:persevere::astonished:).

1 like

Van mij niet. Lijkt mij afregelen waard :grimacing:
Mvg. Bertjan

2 likes

Volgens mij geeft Seiko zelf aan dat hij tussen de -15 en +25 seconde per dag mag lopen. Als hij nu al sneller loopt lijkt mij dat wel een rede om er even naar te laten kijken.

1 like

dit bedoel ik ook dusā€¦de aansluiting is het altijd net nietā€¦
overtuig me maar met welke het wel perfect kliktā€¦
de rolex met de oyster bvā€¦

1 like

Ok. Ik snap wat je bedoeld
Maar mij stoort het in elk geval totaal niet. Zal voor een ieder anders zijn

1 like

Kudoā€™s voor je review! Moet bekennen ik ken Seiko nog altijd niet zo goed, gaaf om te lezen.

1 like

als je het eenmaal gezien hebtā€¦ :fearful:

1 like

Ik zag het wel, toen ik hem voor het eerst in handen had. Het stoort me gewoon echt niet :blush:
Hetzelfde geld voor de X, denk ik.
Sommigen vinden het afschuwelijk en later hem ervoor liggen. mij maakt het niks uit :slight_smile:

1 like

Je kan van dit horloge vinden wat je wil, maar die aansluiting is wel goed (op het kiertje na danā€¦)

30 seconden is buiten de spec van een nieuwe 6r15. Dat zou niet moeten mogen. Er kan iets mis zijn met de regulering, hij kan gemagnetiseerd zijn of er kan iets mis zijn met het uurwerk an sich.

In alle gevallen de dealer of Seiko Nederland even benaderen, die zouden dat voor je moeten fixen. Seiko Nederland gaat je vragen om het via een Seiko-juwelier naar ze op te sturen.

1 like