NA: Seiko SPB053

Als echte vintage liefhebber onlangs de gok gewaagd om eens een nieuw horloge aan te schaffen.
Creationwatches had de Seiko SPB053 dusdanig in de aanbieding dat ik de stap toch maar gewaagd heb. De Seiko bevalt zo goed dat de laatste weken de vintages weinig kans krijgen.
Mooie blauwe plaat, geborstelde kast, drilled lugs, wat wil je nog meer.
De bijgeleverde rubberen soepele band voldoet prima, maar toch maar eens met iets anders geprobeerd. :grinning:

[URL=http://s573.photobucket.com/user/WVE_2009/media/P1040218_zpsmbq8tgw7.jpg.html]

[/URL]

23 likes

Heel mooi horloge. Zou er zelf ook graag nog eens een proberen.

Maar er is volgens mij wat mis gegaan met het uploaden van je fotos.

Vind deze types ook gaaf! Samurai geloof ik…:thinking:
De maat is wel fors…43,6 dacht ik ergens gezien te hebben…Veel plezier ermee! :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat met deze fraaie Seiko!!
Gaatjes band staat hem overigens goed!!
Ik wens je er dan ook een aangename tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Heel mooi!Gefeliciteerd met deze mooie aanwinst.

Erg mooi dit :punch:

Zoals altijd een goede smaak @WVE :wink:

Toch gaat die van mij morgen naar het blauwe gedeelte. Ik draag te weinig nieuwe horloges tegenwoordig en mijn U1 wint dan toch…

1 like

Staat hem goed, die rally band!

Gefeli!!
Een prima Seiko diver waar je nog lang plezier
van zult hebben.

Mooi ding! Kwamen er nog extra kosten bij Creationwatches als ik vragen mag ?

Dat ligt er aan waar je woont. In Nederland is het 99% raak, in Belgiƫ is er altijd wel een douanier die zich heeft verslapen of te druk is met vakbondsdocumentatie, dus daar heb je goede kans dat je er zonder bijkomende kosten vanaf komt.

2 likes

Nope, nog geen nick name alhoewel ā€œKatanaā€ officieus geroepen wordt.

42,6

1 like

Merci!! :slight_smile:

1 like

Is niet klein, maar prima draagbaar.
Er kwamen inderdaad ongeveer 25 % extra kosten bij, maar creationwatches deed het netjes door de helft van de waarde op te geven.

Kan je me vertellen wat voor bandje dat is? Staat erg goed!

Hahaha geweldig antwoord :joy:

1 like

Zelf heb ik geen Seiko’s, maar deze vind ik heel fraai! Doet me een beetje denken aan een Omega duiker, of zit ik er dan helemaal naastšŸ˜€? Gefeliciteerd en veel plezier met je mooie horloge!

1 like

Is ā€œcustom madeā€ door Sandra Visser (zie facebook)