NA Seiko SPB083J1 great blue hole

Vandaag mijn 2e NA deze week binnen gekregen.
Wilde de Seiko spb083j1 al een hele tijd, maar ze worden tegenwoordig weinig aangeboden.
Toevallig kwam er vorige week een exemplaar op eBay voorbij uit Duitsland.
Even paar dagen in spanning gezeten en uiteindelijk toch de veiling gewonnen met een bescheiden hoogste bod😎
De bandjes zijn nooit gebruikt en het horloge zelf is in nieuwstaat. Vind het bijna zonde om hem te dragen🙄

En nog een plaatje samen met zijn compagnon.

39 likes

Heel mooi , wel gewoon dragen natuurlijk :wink:

1 like

De SPB083J1 blijft een hele mooie. :+1:

1 like

Mooi horloge, bijna net zo mooi als de echte Great Blue Hole waar ik een keer heb mogen duiken. Je hebt de één, nu het ander doen!

2 likes

Gefeliciteerd met de aanwinst. Dit is de mooiste versie van de mm200!

2 likes

Heel erg mooi. Zou hem graag een keer in het echt zien maar volgens mij heeft @Stephannl helemaal gelijk.

1 like

Gefeliciteerd met deze aanwinst @Edwindegraaf

Wat is het daar fantastisch mooi hè!!

1 like

Van harte!
Prachtig horloge. Ik had er afgelopen week bijna eentje gekocht ipv. de 149 … ik heb de andere MM200’s al (meermaals) gehad, allemaal met veel plezier gedragen. Mooie kast en ‘something else’ wijzers, daardoor een lekker eigenwijs smoel en deze draagt ook nog eens heerlijk.

Veel draagplezier! :ok_hand:

2 likes

Niet te doen. Dieper dan je mag van Padi het water in en dan haaien spotten om daarna op Key Kalkar te chillen.

2 likes

Head first door de tunnel en Dan op 36 meter er uit komen. Haaien op de bodem idd en als je naar boven kijkt een muur van koraal met de zon er op. :heart_eyes:

2 likes

Ik vind ze nog steeds prachtig.
Proficiat en heel veel draagplezier :+1:t2:

Hierbij nog wat plaatjes van mijn ex

7 likes

O ja? :wink:

1 like

Prachtig, veel draagplezier.

1 like

Haha, ja bijna … :joy:

2 likes

Gefeliciteerd !
Staan goed zo naast elkaar.

1 like

Waar is dat ?

1 like

Belize

2 likes

Dank je…:+1:
Heel mooi daar…:grin:

1 like

Je moet hem ook niet dragen alleen maar na kijken doe ik ook anders komen er krassen op :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

:+1:t2:

3 likes