NA: Seiko SPB143 62MAS reissue

Zoals ik in mijn voorstel topic schreef, verzamelde ik tot een aantal jaren geleden fanatiek de vintage Seiko divers (vooral 6309) en de onderdelen voor deze vintage divers (en een enkele Sinn, Stowa, Rolex, Omega, etc). Nu ik de passie voor horloges weer terug heb gevonden, wil ik alleen nog maar horloges die ik ook zonder zorgen kan dragen…

Gelukkig had Seiko in de tussentijd een hele reeks reissues gemaakt van mijn favoriete duikhorloges, bedankt Seiko :blush:

Een aantal weken geleden dus maar eens rustig begonnen met het opbouwen van een nieuwe verzameling (vandaag komt horloge 3 al binnen hoop ik :joy:). Merken vergelijken is vaak onnodig, maar ik krijg hetzelfde gevoel bij deze SPB143 als ik had bij mijn Submariner 14060M: trouw aan het origineel en geweldige kwaliteit.

Heerlijk om ook weer te kunnen zoeken naar banden :wink: Deze week kreeg ik twee Tropic banden van Wolbrook binnen, de meest comfortabele band ooit!

Groeten! Ron

43 likes

Gefeliciteerd! Ook met deze NA!

1 like

Goeie keuze, echt een fantastisch horloge. Geniet er van! :+1:t2:

1 like

Soms slaat Seiko de plak mis met de reissues en soms brengen ze dit soort pareltjes uit :grinning: Ik ben wel een bevoordeelde en gelukkige SPB149 eigenaar. Heel veel plezier met deze NA en dank voor de tropic tip, ik zal er eens naar kijken.

1 like

Welkom bij de club. Ben er zelf nog steeds super blij mee. :love_you_gesture:

1 like

Lijkt me een heerlijke duiker. Gefeliciteerd met je NA. Blij dat je de passie hebt hervonden :grin:

1 like

Gefeliciteerd en de groeten van zijn broertje.

3 likes

Gefeliciteerd !
Mooie duiker

1 like

Dankjewel iedereen :blush:

2 likes

Proficiat met je duiker :ok_hand: en veel plezier met de verdere uitbouw van je collectie :+1:

1 like

Prachtige kast heeft dit horloge. Heerlijke reissue van Seiko :ok_hand:.
Geniet ervan! :+1:

1 like

Gave klok man!

1 like