NA: Seiko SPB143J1 - een duiker voor een dwerg

Gefeliciteerd en beterschap!

1 like

proficiat, veel draagplezier en beterschap.

1 like

KOOP DAN! :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben niet zo rijk als jij!

1 like

1 like

Beterschap! Doe je wel een beetje rustig aan? Dat klinkt niet goed als je naar het ziekenhuis moet met klachten. Hopelijk wordt je lekker rustig van het kijken naar je nieuwe horloge :ok_hand: goede keuze. Heel toffe Seiko :facepunch:

2 likes

Mooi veel draag plezier,en veel beterschap natuurlijk :wink:

1 like

Na het naar bed brengen van onze middelste werd ik niet goed en kon ik niet meer rechtop blijven staan of recht lopen. De wereld kwam gedempt binnen. Dus uiteindelijk in het ziekenhuis beland en scans gehad, waarop de neuroloog een klein herseninfarct dacht te zien. Op de stroke unit gekomen en mijn toestand verbeterde toch wel vrij rap. De rest van mijn toestand was atypisch, dus de andere neurologen hadden zo hun twijfels. Ik mocht na drie dagen naar huis, en diezelfde week nog een MRI gehad. Hierop was toch geen infarct te zien en dus is de kans dat het een infarct is geweest erg klein. Omdat ze het niet helemaal uit kunnen sluiten moet ik nog wat andere onderzoeken hebben, maar ik ga er ook van uit dat dit wel goed zit. Wel is mij duidelijk gemaakt dat ik een stapje (of een halve marathon) terug moet doen, want ongeacht de exacte medische oorzaak is wel duidelijk geworden wat het onderliggende probleem is: ik ben overbelast en overvraagd. Dus ja, nu zit ik thuis. Ik mankeer fysiek niets, maar moet rust houden. Voelt gek voor een 29-jarige ADHD’er, maar het is wat het is.

5 likes

Balen man! En voor jullie allemaal heel erg schrikken. Lijkt mij heel spannend ja je partner naar het ziekenhuis moet én je zit ook nog eens met dat kleine grut. Succes met niks doen. Als iets oudere ADHDer weet ik daar alles van. 🫣

1 like

Thanks.

En iedereen bedankt voor de aardige woorden :kissing_heart::kissing_heart:

1 like

4 likes

Haha, fantastisch. Dankjewel.

1 like

Mooi horloge hoor :+1:

1 like

Hier, kus van z’n broertje!

Gefeliciteerd met je mooie :mantelpiece_clock:!

2 likes

:kissing_heart:

Heeeeel veel plezier met dit mooie ding!!!

Sorry :grimacing:

1 like

Sterker nog: jij had ‘m op een Tropic staan en die heb ik dus ook net gekocht :smiling_face_with_three_hearts:

Mooi horloge, geniet ervan!

1 like

Hahahahaha :joy:

Het is sowieso een ding dat heel veel banden lust :slight_smile:

1 like

Gaat weer geld kosten 🥲. Maar daar heb ik ‘m ook wel een beetje voor gekocht. Lekker bandenswappen.

1 like