Mooie aanwinst een prachtige 62Mas👍🏽
Gefeliciteerd!
Ja, ook hier in de collectie. Op een echte tropic strap…
Blijft een mooie klassieke duiker. Veel draagplezier!
Gefeliciteerd! Dit zijn de betere heruitgaven van Seiko. Die zijn sinds 2020 erg goed bezig in hun back catalog.
Fantastisch horloge. Gefeliciteerd mooie rubberen band misschien nog erbij voor tijdens het zwemmen of sporten?
Gefeliciteerd! SPB143 is een heerlijke uitgave. Het is mijn “werkhorloge” en aangezien hij daar best wel wat mee kan maken draag ik hem altijd op een NATO. Ik heb dan ook heel erg veel NATO’s en werkelijk iedere kleur werkt. Ik kan dan ook alleen maar aanraden om ook iets minder “veilige” kleuren te proberen om ook gewoon voor jezelf eens wat te proberen. Zalmroze, Oranje, Mosterdgeel, en meer van dat soort kleuren van een ribbed NATO staan echt allemaal echt heel erg tof.
Voor nu geniet lekker van de NA en een echt onwijs sterk begin in deze mooie hobby!
Iconische remake van Seiko en een echte bandenswapper, veel draagplezier.
Das er ook nog eentje die ik mijn collectie zou willen zien
Procifiat!
Gefeliciteerd! Prachtige Seiko.
Een prachtige aanwinst, die maat past je prima
Gefeliciteerd! Hier zit ie ook gebeiteld in de verzameling.
Veel draag plezier
Daar is die dan! Wat een knaller! Gefeliciteerd
Mooi, mooi, mooi! Van harte gefeliciteerd.
Super mooi
Ik weet wel waarom. Tis een top horloge! Perfect in looks en maat. Oké oké, het uurwerk kan wat beter.
Maar gefeliciteerd! Hier ook in de collectie en hij gaat niet snel weg.
Mooie, proficiat
OneSixthRoy
Ik heb dan ook heel erg veel NATO’s en werkelijk iedere kleur werkt. Ik kan dan ook alleen maar aanraden om ook iets minder “veilige” kleuren te proberen om ook gewoon voor jezelf eens wat te proberen.
Leuk zo’n oranje voor Koningsdag of WK2026!
Zwarte tropic is onderweg! Dat doet toch wel eer aan zo’n duiker.
Prachtige aanwinst, veel draagplezier!