Een tijd geleden ben ik aangestoken door een maat van mij met het horlogevirus. Dan begin je casual te zoeken en wordt het ineens serieus. Na een bezoekje aan HF kreeg ik al snel oog voor de Seiko SPB143J1. Waarom weet ik niet, maar ik moest 'm hebben!
Op het blauwe gedeelte stond er al snel een mooi examplaar maar te lang getwijfeld en achter het net gevist. De tweede die voorbij kwam wilde het HF lid toch zelf houden. Groot gelijk had hij!
Na een aantal dagen F5-en kwam er toch weer één beschikbaar. Door een fantastische service kwam het exemplaar al na twee dagen binnen. Het kan verkeren!
In het echt is hij nog mooier dan op de plaatjes. Ik was bang dat hij wat te groot zou zijn maar het formaat is perfect. Wat een top start van een leuke nieuwe hobby!
Nu nog op zoek naar een mooie band. Al veel inspiratie opgedaan op het forum: Wordt het een zwarte tropic? Een bruine nato? Beide? Eerst tijdelijk even op een blauwe nato gezet, vind ik toch wat mooier dan een schakelband voor de zomerdagen.