NA Seiko SPB145 & SPB147

Mooi! Heeft de wijzerplaat van de 145 dezelfde kleur als die van de 147?

1 like

Hele gave collectie en prachtige 2 nieuwe aanwinsten.
Zelf heb ik de spb077 gehad. Heerlijk horloge die ik in de toekomst nog wel een keer terug wil.

Welk type is dit? :

Lijkt op de spb077 maar dan met een rode tekst?
Heb je daar nog een andere foto van (mag ook in pb)?

2 likes

:sweat_smile: het is je vergeven hoor :wink:

Weet je zo welke referentie die ene is… en dan bedoel ik deze in het blauw omkaderde…

2 likes

Nee, er zit een behoorlijk verschil tussen de 145 en de 147, wat dat betreft ligt de kleur dichter tegen die van de 143 aan (denk ik, heb geen vergelijk).

Dit is een SPB077 met de wijzerplaat en wijzers van de SLA035.

4 likes

Een modje dus :wink:

1 like

Hier nog een paar met verschillende kleurtoon.

Een hele geslaagde mod, niet door mijzelf uitgevoerd overigens.

3 likes

Dat snap ik wel! Wil hem ook wel eens proberen, weet je toevallig iets van een referentienummer?

Jazeker, dat is de band met referentie M01X337.

1 like

Gave collectie hoor.

1 like

Indrukwekkende verzameling Seiko’s.

Ik krijg wel het idee dat het ontwerpteam van de horloges en die van de stalen banden onafhankelijk van elkaar werken bij Seiko.

1 like

Mooie collectie!

1 like

Schitterende horloges en toffe NA. Je foto’s laten die SPB er ook wel super uitkomen zeg. :grin: Begin er gewoon zelf weer interesse in te krijgen.

2 likes

Mooie na’s en fraaie kudde Seiko’s :heart_eyes:
Enjoy!!

2 likes

Erg mooi :ok_hand: :ok_hand: mooie collectie :star_struck: gefeliciteerd

1 like

Supermooi en nog dubbel feest ook, gefeliciteerd!

1 like

Geen idee of dat het geval is. Voor de eerste series heb ik echt het idee dat de band klopt met de rest van het horloge, nadrukkelijk uitgesproken lijnen.
Bij de nieuwe serie heeft de band een laffe ronde uitstraling, het klopt naar mijn idee niet als geheel inderdaad.

1 like

Wow, lekkere collectie! En ook nog allemaal op tijd. Heb je dat voor de foto gedaan of staan ze allemaal op een winder?

Mooie toevoegingen, de 145 & 147 … veel draagplezier. :ok_hand:

1 like

Ik heb ze speciaal voor de foto op tijd gezet, maar je kunt iets verder naar boven lezen hoe dat verlopen is :joy:

Ik heb wel een winder, voor twee, maar die gebruik ik eigenlijk nooit.

1 like

Ow, dat heb ik gemist!
Jouw schuld, als je zulke fraaie plaatjes plaatst leest niemand de tekst meer. Ik ga even lezen … :innocent:

1 like

Een indrukwekkende collectie :star_struck: gefeliciteerd met je aanschaf .

1 like