NA: Seiko SPB147

Hallo allemaal,

Afgelopen week heb ik een Seiko SPB147 kunnen kopen voor een mooi prijsje. Het horloge is een ode aan de 62MAS met een bruine sunburst dial die in de zon een koffie-achtige kleur geeft. Ik heb er een Strapcode band op gezet om het geheel af te maken (deze versie komt alleen op rubber - wat overigens ook erg fijn draagt).

In de schaduw/binnen valt hij door de gouden accenten qua looks een beetje in het straatje van de Black Bay Fifty-Eight (hopelijk mijn volgende stap in de horlogewereld), al is hij een tikkeltje groter. Tijd voor de foto’s!

52 likes

Mooie keuze, gefeliciteerd!

1 like

Van harte met de nieuwe Seiko! :blush: :+1:

1 like

Mooie aanwinst! Goede keuze, ik vind het een mooie duiker! :+1:t2:

1 like

Proficiat , voor mij op staal

1 like

Met zo’n SPB14X-je zit je altijd goed! Gefeliciteerd!

1 like

Prachtig en ondergewaardeerd ding inderdaad. Ik heb de mijne weg gedaan door het ontbreken van een bracelet. Dat heb jij op voorhand al opgelost.

1 like

Nice!!! Geniet ervan…:facepunch:t2:

1 like

Een prachtige aanwinst :ok_hand:

1 like

Ik heb 'm ook gehad. Heel tof ding, vond vooral de indices en wijzers :ok_hand::ok_hand:

2 likes

Gefeliciteerd, prachtig horloge.

1 like

Prachtig horloge! Veel plezier er mee!

1 like

Heel mooi horloge hoor, ik heb zijn broertje gehad op de Japans geweven nato’s. Heel veel plezier ermee!

1 like

Heb nog even getwijfeld tussen de OEM Seiko bracelet en de Strapcode, maar altijd tevreden geweest met Strapcode en niet altijd met de Seiko bracelets.

1 like

Bedankt! Ik heb er 600 voor betaald (exclusief de bracelet dan).

3 likes

Hele mooie aanwinst hoor! Veel draagplezier gewenst

1 like

Mooi NA voor een HG op HF

Gefeliciteerd met je NA. Mooi . Geniet ervan

Gefeliciteerd. Geniet er van!

Mooi! Geniet ervan.