NA Seiko SPB149J1 (62MAS limited edition)

Hier wat fotos naast een MM200 blue hole. Smaken verschillen inderdaad, blue hole zal mijn collectie ook niet verlaten. Maar de dial van de 62mas is een stuk minder in your face en dat waardeer ik wel.

7 likes

Neeheeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik bedoelde die kleine 65. Lees dan, aap.

5 likes

Ohwww… Ja je weet dat ik maar nog niet de helft aandachtig lees. Geen sorry

1 like

Pols fotos geven bij mij altijd een vertekend beeld. Als ik een foto van een afstandje maak of in een wat meer natuurlijke “pose” dan is het meer dan prima. Ik kan de mm200 en de smp 300 net hebben en deze oogt net een maatje kleiner. Kan prima dus op een kleine pols (16,5 cm).

1 like

Gefeliciteerd!!

Geniet ervan

1 like

Gefeliciteerd! Ben ook een Seiko liefhebber.

5 likes

Gefeliciteerd met deze aanwinst. Ik neem aan dat de band hetzelfde is als van de MM200?
De algehele afwerking zou ik overigens vrijwel hetzelfde inschatten of is het echt een groot verschil?

1 like

Gefeliciteerd en veel plezier met je NA!

1 like

Top hè :ok_hand:t4:
Nieuwe forumlieveling.

Nee, totaal niet. Persoonlijk vind ik die van de MM200 wat leuker door het geblokte erin, maar da’s een kwestie van smaak.

2 likes

Zelfde lengte, wel net iets ander materiaal. Afwerking is duidelijk een stap boven de mm200. Band is vergelijkbaar maar de kast en dial zijn duidelijk met meer detail afgewerkt.

1 like

:thinking: ik heb die 143 gepast, dat was toch een andere band.

Mooie aanwinst! Veel ingetogener dan die MM.

*Ik durf niet te posten vanwege dat enge blauwe blokje.:cold_face:

Absolute schoonheid! Van harte en geniet ervan! :blush: :+1:

1 like

Mooi apparaat, geniet ervan!

1 like

Heel mooi :+1: gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Proficiat :+1:!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Klopt verschilt wel wat. De nieuwe is wat rustiger… Het is inderdaad wel niet so subtiel bij de mm200 maar dat spreekt me dzn weer aan in een duiker. Eveneens in bezit van great blue hole dus misschien vooringenomen mening :wink:

1 like

Wat mij betreft een heel ander horloge. Blue hole is geweldig in het weekend in het zonnetje. Ben ook nog steeds gek op die dial, net zonnestralen die door het water heen komen op 20m. Maar daarmee ook niet iets wat ik op kantoor zou dragen. Deze nieuwe is een perfecte desk diver wmb.

Mooi :+1:

Ik zou hem ook eens op een waffel strap proberen.

Enfin, we zien de plaatjes tegemoet :grin: