Goedemiddag horlogeforum!
Hierbij de tune die toepasselijk is voor de aankoop:
Een tijdje terug heb ik natuurlijk de mooie Rolex Datejust gekocht en wilde ik terug naar onderstaande drie piece
Alles mooi en wel, maar ik moest o.a. mijn Glycine ervoor verkopen… Dat was niet gemakkelijk voor mij, aangezien ik hem super gaaf vind.
I want it all!
Toen kwam ik op het idee om er maar een beater bij te kopen mét een kleurtje, schroefkroon, minimaal 100m, onder de 40mm en niet al te duur. Ik had wat verschillende opties gezien maar kwam er niet uit. Deze Seiko had ik al wel in het vizier gehad, maar eigenlijk wilde ik iets simpels van 2 à 300 euro, quartz was ook prima. Al snel kwam ik wat opties tegen van 500 a 600 euro maar niet echt iets goedkopers.
En tja… dan maakt dat beetje extra ook niet meer uit. Ik heb toch maar lekker de Seiko gehaald!
Ik was al bekend met deze Seiko, gezien ik de Sarb017 groene alpinist al heb gehad. Tevens ook de babyalpinist.
Die waren beiden heel gaaf. Echter, de groene vond ik toch wat moeilijk combineren en stond me soms vanwege de kleur toch ietsiepietsie tegen. De blauwe babyalpinist heeft een prachtige plaat en goed afleesbaar, maar had toch niet het effect wat je wel van de alpinist krijgt.
Hierbij de nieuwe knaller!
En dan ga je van die drie piece naar dit (niet albte mooie foto, maar gaat om 't idee)