Vandaag mijn nieuwe aanwinst in ontvangst mogen nemen. Deze stond al een tijdje op mijn wensenlijstje maar helaas wat moeilijker (2e hands) aan te komen. Gelukkig kwam ik er eentje tegen op het forum van onze oosterburen en was een deal snel gemaakt.
Voor het 140 jarig bestaan van Seiko werden o.a. de volgende 3 limited edition horloges op de markt gebracht, met op links de SPD207:
De Marinemaster MM300 heb ik reeds in bezit gehad in de blauwe kleur (SLA023). Een superfijn en kwalitatief goed horloge maar voor mijn 17cm polsen vond ik hem te “chunky”.
Ook heb ik reeds meerdere MM200’s in bezit gehad van het oudere model welke ik met veel plezier gedragen heb, vandaar nu dat de hunkering naar het nieuwe model groot was.
Aangezien de kleur groen nog in mijn “collectie” ontbak moest die er dan ook komen. Erg leuk detail bij dit horloge is de meegeleverde groene rubberen band. Deze vind ik persoonlijk mooier dan de rubberen duikers banden die bij andere modellen van Seiko meegeleverd worden en draagt bovendien erg comfortabel doordat hij lekker soepel is.
PS Nou ben ik in de war. Ik ben aan het kijken naar een duiker in dezelfde prijscategorie. Ik was de Seiko SPBxxx een beetje vergeten maar oh oh voor deze uitvoering zou ik kunnen vallen! Of weer de blauwe, of …