Na Seiko Spb207 limited edition

Vandaag mijn nieuwe aanwinst in ontvangst mogen nemen. Deze stond al een tijdje op mijn wensenlijstje maar helaas wat moeilijker (2e hands) aan te komen. Gelukkig kwam ik er eentje tegen op het forum van onze oosterburen en was een deal snel gemaakt.

Voor het 140 jarig bestaan van Seiko werden o.a. de volgende 3 limited edition horloges op de markt gebracht, met op links de SPD207:

De Marinemaster MM300 heb ik reeds in bezit gehad in de blauwe kleur (SLA023). Een superfijn en kwalitatief goed horloge maar voor mijn 17cm polsen vond ik hem te “chunky”.
Ook heb ik reeds meerdere MM200’s in bezit gehad van het oudere model welke ik met veel plezier gedragen heb, vandaar nu dat de hunkering naar het nieuwe model groot was.

Aangezien de kleur groen nog in mijn “collectie” ontbak moest die er dan ook komen. Erg leuk detail bij dit horloge is de meegeleverde groene rubberen band. Deze vind ik persoonlijk mooier dan de rubberen duikers banden die bij andere modellen van Seiko meegeleverd worden en draagt bovendien erg comfortabel doordat hij lekker soepel is.

Hierbij wat vluchtig genomen plaatjes:

Fijn weekend allen!

53 likes

Gefeliciteerd!! Mooi hoor :+1:

1 like

Gefeliciteerd! Sowieso mooi model!

Maar, wel heel donker

Of is dat met goed licht erop nog anders?

1 like

Hij is inderdaad wat donker. Met goed licht erop duidelijk groen, hele mooie kleur. Maar ook wat moeilijker vast te leggen op de foto.

1 like

Hij is heel tof! Prachtige plaat!

3 likes

Klopt Hein, maar helaas heb jij hem ook weer gewisseld toch? :thinking:

1 like

Ja vond die mm300 ook wat te fors…

1 like

Gave NA … :star_struck:
Van harte en héél veel draagplezier!

PS Nou ben ik in de war. Ik ben aan het kijken naar een duiker in dezelfde prijscategorie. Ik was de Seiko SPBxxx een beetje vergeten maar oh oh voor deze uitvoering zou ik kunnen vallen! Of weer de blauwe, of … :thinking::see_no_evil::joy:

2 likes

Goede keuze!

3 likes

De blauwe is ook tof. Dat @Ipa1968 de blauwe variant veel showde op zijn insta hielp ook niet echt met het uit mijn hoofd zetten van dit horloge… :sweat_smile:

2 likes

Prachtig horloge, mooie keuze Michel!

1 like

Thanks maatje!

1 like

Gefeliciteerd, prachtig horloge!!

1 like

:joy::sweat_smile:

1 like

Prachtig model en gave kleur! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Knap horloge! Veel plezier ermee!

1 like

Gefeliciteerd met deze limited als NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Proficiat met deze prachtige aanwinst ! :ok_hand:

1 like

Mooi, gefeliciteerd

1 like

Gefeliciteerd! Ik begrijp de keuze heel goed :grimacing:

Groeten van z’n broer :facepunch:

2 likes