NA: Seiko SPB213

Vandaag heb ik deze super vette Seiko duiker over mogen nemen van @Jurremans. Wel via MP maar alsnog.

Deze 1 van 6000 gelimiteerde is het broertje van de spb14x serie. Een wit blauwe variant om het 140 jarig jubileum van Seiko te vieren.

De kast : 40.5 mm
LTL : 47mm
Dikte : 13.7
Dit maakt het voor mij een super goede (desk)diver

Als we dan kijken naar de wijzerplaat wordt ik als “beginnend” liefhebber heel blij van de witte sunburst plaat met opgelegde uur-markeringen. De secondewijzer is net als de bezel “blauw”.
Bij elk verandering van houding veranderd ook de kleur van de bezel. Blauw, zwart en soms zelfs grijs maakt het in combinatie met de wijzerplaat echt een heel mooi horloge om naar te kijken.

Gek genoeg heb ik bij deze duiker het zelfde “wauw wat een vet ding” effect als bij mijn submariner.

Al met al super super blij mee en ik kan niet wachten om er daadwerkelijk mee te duiken

Max

62 likes

Mooie en frisse verschijning. Gefeliciteerd!

1 like

:+1: Tof, gefeliciteerd

1 like

Tof ding hoor! :+1::+1:

1 like

Een Seiko duiker mag in geen enkele collectie ontbreken, natuurlijk!:slightly_smiling_face: En dit is een heel gave! Gefeliciteerd!:+1:

2 likes

Gefeliciteerd met je NA. Jouw vakantie kan beginnen :desert_island:

1 like

Veel plezier ermee en bedankt voor het leuke gesprek over onze hobby!

1 like

Prachtige Seiko duiker, gefeliciteerd!

1 like

Veel draagplezier :+1:

1 like

Mooi, geniet er van.

1 like

Proficiat

1 like

Mooie aanwinst!

1 like

Gaaf ding, congrats!

1 like

Mooie sunburst!

1 like

Mooie aanwinst, stiekem jaloers! Het is dat ik de 143 heb maar anders…

Veel plezier er mee🥃

1 like

Beginnend liefhebber? En je hebt een sub?
Dan heb je het spel al uitgespeeld.

2 likes

Die SPB’s zijn een schot in de roos van Seiko! Super gave horloges! Veel plezier ermee.

1 like

Heel gaaf deze, ik kon ‘m ook niet laten liggen. Gefeliciteerd en geniet ervan!

2 likes

Mooie uitvoering zo :ok_hand:t3: gefeliciteerd

1 like

Prachtige aanwinst Max :+1:

1 like