NA; seiko spb253, Prospex Black Series Limited Edition (soort unboxing)

Je kunt de band terugvouwen inderdaad, de onderste “keeper” kan je verschuiven zodat je hem ook voor een langer stuk band kan vastzetten.

1 like

Gaaf, vooral de oranje accenten staan goed en vrolijken het geheel lekker op!

1 like

Dit is PVD dan, neem ik aan? Mijn Longines is keramisch, dus juist krasbestendig.

1 like

Keramisch lag nog even buiten budget😉

Ik ben niet echt technisch onderlegd, maar het is soort “gunmetal” donkergekleurd staal, lijkt het. Maar dat kan ook door de diashield coating komen…

1 like

Op de rubberband gezet, geeft hem wel meer black series gevoel. Vind hem alleen met de nato wat spannender denk ik…

4 likes

Zeker op rubber dragen!!!

1 like

Gefeliciteerd met je Seiko, wens je veel draagplezier. Mooie Seiko, denk dat een zwarte stalen band ook niet zou misstaan :ok_hand: :+1:

1 like

Vind het alle 2 wel wat hebben. Ben zelf meer van rubber en staal maar ik begrijp je in dit geval ook qua bruine band.

Inderdaad!

Mooi horloge.

1 like

Ja denk dat ik die er weer op ga zetten vanmiddag😉

1 like

Gefeliciteerd man. Veel plezier er mee.

Was dat nou niet die band die geweven was van het haar van overleden Samurai of zo? Ik meen me zo iets te herinneren. Hoe dan ook, toffe band.

1 like

Hmm dat van die haren klinkt behoorlijk smerig haha, dat verhaal vergeet ik maar snel😉

1 like

Alle gekheid op een stokje:

Die gewoven stoffen zijn er dus om te voorkomen dat Samurai de Kimono altijd maar open doen. Dat lijkt al een stuk beter, nietwaar?

1 like

Haha inderdaad, dat is een wat smakelijkere versie.
Moet wel zeggen dat het inderdaad een stevige band is, voelt kwalitatief echt goed aan!

1 like

Prachtig

1 like

Ik draag hem nauwelijks, dus bij die van mij zit er nog geen krasje op😉
Mocht je hem willen proberen, ik ga m’n collectie opschonen, dus stuur gerust een pb.

1 like