NA Seiko SPB299J1 Save the Ocean MM200

Na eerder afgelopen weken mijn inschrijving voor de HFLE 2024 iets te lichtzinnig van de hand te hebben gedaan (5 maanden wachten op een nieuw horloge dacht ik niet te trekken) deze week toch weer een duiker gekocht. Was aan het kijken naar een MarineMaster 300, waar ik er al een paar van gehad, maar de maat dreef me er meestal toch weer toe een topic in het blauw aan te maken.
Tot ik deze week een mooie Save the Ocean MM200 voorbij zag schieten: eerder gehad (wat niet) maar toen was ik er nog niet klaar voor. Nu wel, maar iets te laat gereageerd op de ad van @ElChueco, damn! Gelukkig kwam ie goed terecht bij @daffie, die me vol trots zijn NA appte. Dibs geroepen en gekregen, want hij heeft polsen als een bootwerker en vond deze MM200 iets te klein. Na wat pushen deze van hem overgenomen.

De bracelet eraf gehaald, tijdelijk een rubber er op in afwachting van een Navy blauwe Crafter Blue. Nog niet optimaal dus maar work in progress dus. De maat is voor een duiker prima met een 40 mm bezel en 42 mm kast, dik ding, maar voor mij net iets beter draagbaar dan de MM300 en zijn erfopvolgers.

En zo is ook weer een andere cirkel rond: de eerdere MM200 die ik had, heb ik destijds na mijn ongeluk gekocht van de inzamelingsactie die @daffie geïnitieerd had. Ik beschouw nu deze als “mijn HF” MM200 vanuit deze actie :relieved:

38 likes

Gefeliciteerd !
Mooie duiker.

1 like

Haha cool man! :muscle: En het is een beauty. Helaas van die forse klauwen…:nerd_face:

1 like

ja, ik kan enkel vloeken als een bootwerker… :upside_down_face:

2 likes

Mooie NA, GMT!

Ik zat ook op de twijfelstoel toen ik hem in het blauw voorbij zag schieten en vrijwel meteen naar groen zag verdwijnen.

Enjoy!

1 like

Mooie Seiko duiker! Veel plezier ermee.

1 like

Mooie aanwinst…:+1:
Zuinig op zijn.

1 like

Prachtig!

1 like

Erg mooi! Heb er ook 1 gehad met deze dial, blijf je naar kijken

2 likes

Erg mooi , gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Zo, dat ging snel :joy: Mooie aanwinst en gefeliciteerd ermee :+1:

1 like

Gefeliciteerd

1 like

Prachtig!

1 like

Toffe wijzerplaat hoor!

1 like

Veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd met je NA. Nu zuinig op zijn en binnenboord houden :grin: