Ik was gisteren in Amsterdam en passeerde de Seiko boutique in de Heiligeweg. Ik was nog nooit in die winkel geweest. Best wel een uitgebreide selectie Seiko en Grand Seiko hebben ze daar Tot mijn verbazing zag ik er ook de SPB534 liggen. Ik had in Antwerpen al eens geĆÆnformeerd naar dit model, toen het uitkwam. āNiet te krijgenā was toen jammergenoeg de respons. In Amsterdam lag die dus gewoon te blinken in de etalage.
āMag ik die eens passen?ā
Lang verhaal kort, ik heb hem neegenomen! Hieronder twee (slechte) fotoās van in de trein terug richting BelgiĆ«. Ik maak nog wel betere fotoās in het daglicht, beloofd!
Ik heb mij laten vertellen dat er slechts 2 exemplaren voor de Benelux regio voorzien waren. Zit de andere eigenaar hier toevallig ook op het forum?
Indien niet daar, waar dan wel, toch? Volgens mij de opzet van zoān boutique
Toffe aanwinst, je zoekt er niet meer naar, had het al opgegeven min of meer, en paf, daar ligt 'ie opeensā¦serendipiteit heet zoiets geloof ik. Proficiat in elk geval!
Heel gaaf om zoān model te treffen. Seikoās met een oplage van 500 zijn nooit een verkeerde keuze en zeker niet als ze er zo uitzien! Mooi ding.
Het klinkt heel speciaal, ik kan geen bevestiging vinden dat dit klopt. Het zou echter wel kunnen als er maar een max van 500 gemaakt zijn en ze enkel via boutiques verkocht worden. De boutique in Amsterdam is, volgens mij, de āimporteurā voor geheel de Benelux. Dan zou het best kunnen dan deze Boutique de enige in de Benelux is die ze geleverd heeft en dat het er maar heel weinig warenā¦