NA: Seiko SPB534 Boutique Limited Edition

Goedenavond,

Ik was gisteren in Amsterdam en passeerde de Seiko boutique in de Heiligeweg. Ik was nog nooit in die winkel geweest. Best wel een uitgebreide selectie Seiko en Grand Seiko hebben ze daar :+1: Tot mijn verbazing zag ik er ook de SPB534 liggen. Ik had in Antwerpen al eens geĆÆnformeerd naar dit model, toen het uitkwam. ā€œNiet te krijgenā€ was toen jammergenoeg de respons. In Amsterdam lag die dus gewoon te blinken in de etalage.

ā€œMag ik die eens passen?ā€

Lang verhaal kort, ik heb hem neegenomen! Hieronder twee (slechte) foto’s van in de trein terug richting BelgiĆ«. Ik maak nog wel betere foto’s in het daglicht, beloofd! :wink:

Ik heb mij laten vertellen dat er slechts 2 exemplaren voor de Benelux regio voorzien waren. Zit de andere eigenaar hier toevallig ook op het forum? :innocent:

Groeten,

Tom

116 likes

Mooi apparaat. Van harte!

1 like

Prachtige aanwinst ,mooie vangst en dus proficiat! :ok_hand:

1 like

Mooie zeg! Gefeliciteerd

1 like

Heel mooi!!

1 like

Heel mooi!

1 like

Indien niet daar, waar dan wel, toch? Volgens mij de opzet van zo’n boutique :wink:

Toffe aanwinst, je zoekt er niet meer naar, had het al opgegeven min of meer, en paf, daar ligt 'ie opeens…serendipiteit heet zoiets geloof ik. Proficiat in elk geval!

1 like

Gefeliciteerd met je mooie Seiko! :hugs:

1 like

Prachtig, vooral ook met die two-tone kleurstelling! Gefeliciteerd

1 like

Lekkere klatser! Leuk dat je ā€˜m toch hebt gevangen

1 like

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze sportieve verworvenheid.
Ziet er magnifiek uit.

Ik wens je er een langgerekte, mooie tijd mee.:watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Mooie LE. Gefeliciteerd met je toffe NA

1 like

Gefeliciteerd, mooie aanwinst :ok_hand:

1 like

Hele mooie Seike veel draagplezier gewenst :ok_hand:

1 like

Prachtig :star_struck:
Geniet ervan.

1 like

Prachtige aanwinst :ok_hand:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

1 like

Rechtsdragend?!?!?!?! :upside_down_face:

Mooi ding!

1 like

Heel gaaf om zo’n model te treffen. Seiko’s met een oplage van 500 zijn nooit een verkeerde keuze en zeker niet als ze er zo uitzien! Mooi ding.

Het klinkt heel speciaal, ik kan geen bevestiging vinden dat dit klopt. Het zou echter wel kunnen als er maar een max van 500 gemaakt zijn en ze enkel via boutiques verkocht worden. De boutique in Amsterdam is, volgens mij, de ā€œimporteurā€ voor geheel de Benelux. Dan zou het best kunnen dan deze Boutique de enige in de Benelux is die ze geleverd heeft en dat het er maar heel weinig waren…

Ben ik ook wel benieuwd naar :grin:

Geniet van de wittebroodsweken en dragen daarna :dizzy:

1 like

Ja hoor, ik schrijf links en kan geen horloge verdragen aan die pols :sweat_smile:

1 like