NA: Seiko SPB534 Boutique Limited Edition

Heel mooi!:star_struck:

1 like

Gefeliciteerd !
Heel mooi.
Wist niet dat ze daar zitten ik ga eens kijken in A’dam

1 like

altijd wel leuk zo’n limited edition
draag hem met plezier

1 like

Proficiat,voor mij persoonlijk is de gouden kleur op de bezel teveel van het goede,alvast veel draagplezier,daarentegen de zeer recente SPB519J1 is meer mijn smaak😉

1 like

Knap gefeliciteerd

1 like

Gelukkig dat je die even toevoegde, want ik had geen idee waar ik je nou mee feliciteer op basis van je eigen foto’s.

Gefeliciteerd!

Of ik het bij een overhemd vind horen is vers twee, maar het randje two tone is tof.

1 like

Vet :ok_hand:
Met maar 2 voor de benelux is wel heel beperkt, leuk dat je deze vond in Amsterdam

1 like

Gefeliciteerd, prachtige two-tone Seiko!

1 like

Erg mooi deze uitvoering van een toch al geslaagd model, gefeliciteerd!

1 like

De SPB519 had ik al eens kunnen passen in Antwerpen, dus ik wist dat het qua fit en dimensies wel goed zat :wink: Ook een heel geslaagd model met dat zilver + blauw en rode accenten :ok_hand:

:wink: Ik had oorspronkelijk een blauwe IWC Ingenieur aan, vóór ik de Seiko boutique binnenstapte :innocent:

1 like

Van harte met je nieuwe aanwinst ,mooie klok :yum::+1:

1 like

Nice catch!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand: :watch:

1 like

Heel mooi!
Gefeliciteerd en veel draagplezier.

1 like

Een hele mooie aanwinst, van harte gefeliciteerd en veel draagplezier!

1 like

Gefeliciteerd.

1 like

Mooi hoor, staat je pols goed. 42mm in deze hoogte is iets te groot voor mijn pols, helaas vallen daarom veel Seiko’s die ik zou willen af. Fijn dat ze eindelijk microadjust clasps aanbieden.

1 like

Bedankt, het is inderdaad een 42mm, maar de kast is mooi gebogen. Hierdoor sluit hij beter aan op de pols. Prijzen voor comfort gaat hij niet winnen, ook omdat hij vrij zwaar is. You can’t have it all zeker :sweat_smile: De look vind ik wel geweldig! :star_struck:

Heel coole Seiko. Gefeliciteerd en veel draagplezier

1 like