Gisteren beweerde ik in een ander topic nog dat ik voorlopig geen horloge zou kopen. Maar ja, hoe het dan gaat…Het was mooi weer en ik dacht laat ik vandaag de stad eens ingaan om bij Bever mijn wandelschoenen te laten verzolen.
Siebel was ook open en op de website had ik dit horloge gezien. Het lijkt veel op de Hamilton Khaki, waar ik mijn oog op had laten vallen, maar die ze niet in Utrecht hebben.
De Seiko Sports heeft een heel duidelijke dial en daar was ik naar op zoek. Het is een automaat en dat vind ik leuk om te hebben naast mijn quartzhorloges. Het idee dat zo’n uurwerk loopt zonder externe energiebron vind ik fascinerend.
In ieder geval: ik ben er heel blij mee en ik ga de rest van de dag naar mijn horloge kijken.
Gaaf, toffe aanwinst!
Mooi zeg, gefeliciteerd!
Mijn beste,
Proficiat met deze robuuste tijdgenoot!!
Ik wens je er een sportieve tijd mee.
Orologio Signaturis Temporis
Gefeliciteerd, veel plezier ermee
Niks mis mee.
En Hamilton? Ik heb er jaren terug 1 gehad maar was er niet van onder de indruk. Ik vond het vooral prijzig voor wat je krijgt. In die tijd was Seiko sowieso meer horloge voor je eypo. Inmiddels is dat iig een stuk minder.
Technisch gezien is er wel een externe energiebron natuurlijk but I get your point
Mooi horloge hoor!
Das waar: ik moet wel mijn arm zo nu en dan bewegen:)
Mooie 5!
Mooie aanwinst! Het mooie aan een automaat vind ik dat de seconde wijzer kleine stapjes maakt. Ziet er rustiger uit dan een tik per seconde bij de meeste quartz horloges. Veel plezier ermee!
Haha, ja zo gaan die dingen. Je hebt er zo weer een horloge bij. Nice! Geniet ervan!
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
En knap dat je de Bever uitkomt en nog ergens ruimte in een tas hebt voor een horloge, lukt mij maar zelden.
Mooi man, Gefeliciteerd! Ik had de voorganger, en het zijn erg fijne horloges. Veel plezier er mee!
Haha! Ja, een paar nieuwe schoenen had wel voor de hand gelegen. Het was geloof ik wel de eerste keer dat ik daar binnen ben geweest en weer naar buiten ging zonder iets gekocht te hebben.
Veel kijkplezier ,leuke aanwinst
Mooi model! Veel plezier ermee
Gave aanwinst zeg! Heel veel draagplezier gewenst.