Bandlengte is makkelijk aan te passen. Quartz, dus nauwkeurig. Mooie blauwe plaat. De endlink staat wat open, maar met de foto van de achterkant lijkt me dit makkelijk aan te passen.
Niet focussen op het krasje, en gewoon zo dragen. Bevalt ie reuze en/of het krasje gaat storen dan misschien toch een vervangglaasje laten plaatsen.
Het is wel mineraalglas dus polijsten zal geen zin hebben. Maar goed het horloge is al 41 jaar oud dus wat gebruikerssporen mogen best. Kast is alleen wel wat gepolijst geweest.
Bijzondere combi trouwens, clip sluiting band en een band met endlinks. Ik weet niet of ik dat ooit eerder gezien heb.
Ik zei niet dat het niet origineel was, gewoon dat ik het nog nooit gezien had. Als ik een blik werk in de catalogus lijkt me deze band gewoon origineel.
Leuke vangst. Zie wel vaker horloges daar vandaan voorbij komen op Ebay. Herken de foto’s ook maar ben als leek ben ik altijd een beetje bang voor alles wat uit Thailand komt. Heb het idee dat dat hetzelfde is als alles wat uit India bij elkaar geraapt wordt. Maar deze verkoper is wel betrouwbaar dus?
Heb van de zeg maar 10 horloges die ik daar gekocht heb nu één die onderweg terug is om na te kijken omdat die veel te snel loopt( 1 uur sneller in 6 uur zeg maar) en ben benieuwd hoe deze terugkomt. Heb diverse keren contacht met de verkoper( vrouw) gehad en bij deze zegt ze dat het door haar eigen horlogemaker in orde word gemaakt en ik krijg er een nieuw leren bandje bij en ze betaalt de verzendkosten. (dit horloge is onderweg voor reparatie)
Kijk, dat is hoe je een probleem oplost. Daar hou ik van. Dat er iets niet goed is, kan gebeuren, maar dan moet het worden opgelost. Dit klinkt heel goed. Misschien dat ik er ook nog een keer iets leuks voorbij zie komen. Thanks.
Zeker regelmatig eens kijken, die voorraad van haar ververst regelmatig…een tipje…meestal kan je een voorstel doen en dat scheelt mij toch meestal 10-20 $
Siamdao heet ze toch? Had al een keer een belachelijk voorstel gedaan omdat ik niet zeker wist of ze legit was. Kreeg toen inderdaad een redelijk tegenbod maar heb het toen voorbij laten gaan.