NA; Seiko SQ 4004

Vandaag ontving ik een SQ 4004 gekocht bij @Eddio. Ik heb hem gekocht voor de groene dial en die is inderdaad wonderschoon. Verder is de afmeting van het horloge erg bescheiden Een prima dresser, draagt heel erg licht. Weer een keer een verandering t.o.v. van de andere die ik heb.
De band is van mijzelf en de eerste die ik ooit heb gemaakt. Het is niet de mooiste kwaliteit maar ik vind de kleurencombinatie mooi.

Groeten,

Coos

20 likes

Veel plezier ermee!

Mooie combinatie, met deze band. Maar ik heb dan ook echt een tik voor mooie horloges met een groene dial. Geniet ervan.

Mijn beste,

Chapeau!!
Het enthousiasme straalt ervan af!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Inderdaad een prachtige combi :ok_hand:

Dat heeft u mooi gedaan👍

Tsja. Ik heb me 100 keer afgevraagd of ik hem zou kopen. Ik heb me ook 100 keer bedacht dat ik niet wist wat ik er mee moest doen. Nu heb ik het antwoord😅
Zeer geslaagde combi zo met die band. Geniet ervan.

:+1::+1: .
Mooi man…echt.
Zowel het bandje als de combinatie.

Heb je binnenkort meer foto’s?

Fraai.
Dit vraagt wel om meer foto’s.

Fraai horloge, betere foto’s, vooral van de wijzerplaat zou fijn zijn, toppie

Van dichtbij zijn er wel wat putjes te zien op de kast maar dat mag ook voor deze leeftijd en prijs. Op foto’s is dat dan weer wat minder fraai. Maar ik zal een foto van de dial posten want die is wel erg fraai.

Het kasje is gepolijst. Dit is volgens mij niet helemaal origineel. Volgens mij moeten er een paar vlakken gebrushed zijn. Dat pas ik in een later stadium misschien nog aan wanneer ik weet hoe het uurwerkje gedemonteerd moet worden.

Mooi horloge en die band doet hem goed!

Veel draagplezier :+1:

Op verzoek, hier nog een plaatje van de dial.