Na mijn oude horloges verkocht te hebben voor het eerst een ‘echt’ horloge aangeschaft. Overgenomen van @ThaWatcher in een vrijwel perfecte staat en was tevreden met hoe de koop verliep. Heb hem meteen versteld en hij ziet er echt geweldig uit. Hij is natuurlijk nog beter in het echt, maar zal toch een foto laten zien. Graag geen commentaar over mijn schoenkeuze , het is immers vakantie.
Ik moet alleen nog kijken wat ik met onderstaande ‘buisjes’ doe, blijkbaar moeten deze gebruikt worden bij het verstellen, maar dat heb ik zonder gedaan omdat ik ze nog niet kende. Iemand misschien nog tips hiervoor?
Heb je je band ingekort en deze niet gebruikt?
Pas maar op, voordat je het weet ligt je horloge op de grond…
Kijk bv hier voor een instructie, http://www.monsterwatches.nl/banden-inkorten/.
Lekker hoor zo. Gefeliciteerd. Seiko systeem met pin en collar is inderdaad op het web voldoende over te lezen. Bekijk anders ook een video ervan als je dat prettiger vindt.
Mooi dat je erachter bent gekomen hoe het pin en collar systeem werkt. Als je het éénmaal weet is het simpel. Nogmaals bedankt voor de deal en gefeliciteerd met de aanwinst!