NA: Seiko SRP529J1

Na mijn oude horloges verkocht te hebben voor het eerst een ‘echt’ horloge aangeschaft. Overgenomen van @ThaWatcher in een vrijwel perfecte staat en was tevreden met hoe de koop verliep. Heb hem meteen versteld en hij ziet er echt geweldig uit. Hij is natuurlijk nog beter in het echt, maar zal toch een foto laten zien. Graag geen commentaar over mijn schoenkeuze :stuck_out_tongue:, het is immers vakantie.

Ik moet alleen nog kijken wat ik met onderstaande ‘buisjes’ doe, blijkbaar moeten deze gebruikt worden bij het verstellen, maar dat heb ik zonder gedaan omdat ik ze nog niet kende. Iemand misschien nog tips hiervoor?

11 likes

Heb je je band ingekort en deze niet gebruikt?
Pas maar op, voordat je het weet ligt je horloge op de grond…
Kijk bv hier voor een instructie, http://www.monsterwatches.nl/banden-inkorten/.

2 likes

Gefeliciteerd en geniet van je vakantie en je nieuwe horloge!

1 like

Lekker hoor zo. Gefeliciteerd. Seiko systeem met pin en collar is inderdaad op het web voldoende over te lezen. Bekijk anders ook een video ervan als je dat prettiger vindt.

1 like

Toppertje hoor :ok_hand::ok_hand::ok_hand::ok_hand:

1 like

Mooi horloge hoor, genoetbervan.

Over je schoenen niks te melden, wel over je witte sokken. Die passen echt niet bij je mooie nieuwe horloge.

1 like

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!!!

1 like

Het verstellen was erg frustrerend, totdat ik er achterkwam dat de collar in het midden moest en niet aan de buitenkant :sweat_smile:

1 like

Mooi dat je erachter bent gekomen hoe het pin en collar systeem werkt. Als je het éénmaal weet is het simpel. Nogmaals bedankt voor de deal en gefeliciteerd met de aanwinst! :+1:

2 likes

Mijn beste,

Een prima aanwinst!!
Veel plezier met deze solide schoonheid!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like