NA: Seiko SRPD29 aka Black MONSTER gen.4 Gun Metal

Al enige tijd last van een hardnekkig virus. Nu zal je zeggen in deze tijd niet zo heel bijzonder, maar het betreft de Seiko Monster virus. De kenners onder jullie weten dat deze MONSTER-lijn ondertussen ruim 20 jaar teruggaat met de introductie van de Seiko SKX779 in 2000. Long story short, deze lijn heeft een hele cult ontwikkeling meegemaakt en er zijn een hele reeks modellen geïntroduceerd waarvan zoals Seiko betaamd de nodige LE-modellen. We zijn ondertussen beland bij de 4e generatie waarvan ik om het jaar af te sluiten de SRPD29 Black MONSTER heb weten te bemachtigen. Bruut apparaat met een niet te missen wrist presence. Het welbekende zaadje is gepland, schijnt dat het hele sociale dieren zijn en graag familie om zich heen hebben…en nu de plaatjes (for sure not the best, soit) bij het praatje, enjoy!

Naar goed Seiko gebruik zijn het ook echte nachtmonsters

van het interweb…

26 likes

Gefeliciteerd, met recht een monster :wink:

1 like

Prachtig, gefeliciteerd!

1 like

Damn! Nice man, gefeliciteerd met dit monster!

1 like

Vett man!
Een monster is altijd :+1:

1 like

Een like!
Ja ik heb ook iets met de monster.
Toen ik hem net binnen kreeg schrok ik me rot.
Maar later begon ik het steeds meer te waarderen.
Die vormen, dat zie je nergens anders.
En ik heb er maar eentje hoor.
Een orange 1st gen. uit 2001 en, hij loopt nog als een tierelier! :grinning::+1:

1 like

Tof! :+1:

1 like

Cool! Geniet ervan!

1 like

proficiat, veel draagplezier toegewenst!

1 like

Als ik me niet vergis is dat de eerste van een lange rij MONSTERS Goed te lezen dat ie nog loopt als een tierelier. Getuige van goed DNA :wink: Geniet r van!

1 like

Dank Ferry, niet gevreesd m’n kist huisd ook een Tissot Seastar 1000 en de eerste gen. CW Malvern C5

1 like

Wellicht nieuwsgierig geworden naar de Malvern C5 MK1, hij gaat ook al weer terug naar omstreeks 2005 toen Christopher Ward nog een microbrand was. Van t interweb een aardige impressie: https://www.youtube.com/watch?v=6Ey6ypQnV_4

1 like