NA Seiko SRPD59K1 aka de strandbeater - met waterschade

Als liefhebber van “oude spullen”, Vintage dresswatches en pilotwatches, moet ik ook iets hebben om mee te nemen naar het strand. Zand, water, zout, volleyballen, zwemmen en af toe stoeien met de kids moet hij tegen kunnen.

Duikers vind ik meestal maar zo-zo. Maar… als je hem gebruikt waar hij voor bedoeld is, onder water… ja dan snap ik het wel :rofl: Daarom deze oranje spetter gekocht :slight_smile: De metalen band ligt in stickers terug in de doos, en een passende nato erop. Van die kleur word ik wel vrolijk.

16 likes

Hij is tof!

Maar hij hoort op rubber natuurlijk he. Als je met een nato de zee in springt loop je bij de BBQ nog met natte klauwen. Snel een mooie waffle erop!

3 likes

Ja , vrolijke strandbeater .

1 like

1 like

Haha ja denk ook dat ie nat blijft. Nah ik heb er 3 nato’s bij, dan gooi ik er wel een andere op denk ik.

Ondertussen koop ik een waffle :joy:

1 like

Gefeliciteerd !
Mooi oranje ook nog voor de komende tijd

1 like

Een aanvaring met een bodyboard in hoge golven - hele hoge golven - heeft de strandbeater geen goed gedaan :crazy_face:. Blijkbaar was het hard genoeg om een lekkage te veroorzaken. Dus er zit water (en zout en zand denk ik) in.

Nou vraag ik me af, op het glas zitten een paar druppels die niet bewegen als je het horloge beweegt of anders houdt. Zou dat olie kunnen zijn?