NA: Seiko SRPD63K1

Dag iedereen!

Wat ben ik blij deze nieuwe aanwinst te kunnen delen met jullie!

Na al langer gek te zijn van horloges en een paar kleinere Quartzjes te kopen, wou ik beginnen aan het “echte” werk.
Ik wou zeer graag een automaat, en moest een werkpaardje zijn, zodat ik er lang genot van zou hebben.
Niet lang erna stoot ik op de Seiko 5KX’jes, met mijn favoriet, de SRPD63K1. Het diepe groen in combinatie met het rosegold rond de uurmarkeringen vond ik gewoon super. Indien mogelijk had ik er ook nog graag een Jubilee op gehad. :grin:

De knoop was doorgehakt voor mij!
Na een post op het gezocht-gedeelte, kreeg ik al snel een antwoord van @Sjaak, die had een berichtje gestuurd naar iemand op het forum die misschien kon helpen!
En daar kwam @divid ter hulp! Na een super vlotte afhandeling, deze pracht in ontvangst mogen nemen, ik ben er weg van :heart_eyes:

34 likes

Cool! Gefeliciteerd!

Ik kan een rubberen Crafter Blue van harte aanraden, staat top en draagt super op zo’n Vijfje

1 like

Proficiat, leuke Seiko. Genieten​:grin::ok_hand:

Nice! Mooi horloge, geniet van je aanschaf :slight_smile:

Mooi man geniet ervan!

Broeder :+1:

2 likes

Heel mooi, gefeliciteerd!

Prachtig Victor! Fijn dat ik je blij kan maken met dit horloge. Bij mij kreeg die toch net iets te weinig draagtijd, ondanks de fijne kast en strapcode jubilee.

Veel plezier ermee!

Mooi horloge !
Gefeliciteerd :sunglasses::+1:t2:

Tof horloge, geniet er van :+1: altijd goed een ‘5-je’

Gefeliciteerd en idd, gave combinatie van kleuren.
:+1:t3::sunglasses:

Toffe 5 :+1:

Veel plezier ermee gewenst!

Erg mooi! De groene kleur staat de 5 goed! :+1:

Super leuk, ook het verhaal :blush::upside_down_face:.

Heel veel plezier met je ‘eerste’

Bedankt! Ziet er inderdaad ook leuk uit!

Bedankt iedereen!!

Nogmaals bedankt voor de hulp! @Sjaak!

Nogmaals bedankt! Ben er ongelooflijk blij mee!

2 likes

Gefeliciteerd! Deze week ergens komt mijn Seiko 5 binnen. De blauwe srpd51k1, maar ik vind de groene ook errug mooi hoor! Geniet ervan