NA: Seiko SRPE41J1 a.k.a the Negroni Cocktail. ⭕️

Goedenavond,

Graag deel ik met jullie mijn laatste aanwinst, één die mij in ieder geval erg positief verrast heeft.

Om in juiste sfeer te komen voor dit horloge. Geheel volgens de nieuwe standaard bij een NA topic wat
muzikale Vibes voor op de achtergrond:

Pour yourself a drink and enjoy! (Koffie mag ook )

Als ik naar mijn collectie keek, miste er toch wat kleur in de kist naast alle zwarte en witte platen, ook was ik de laatste tijd erg gecharmeerd van de cherry dail op de Oris Aquis. En dit leek me dan ook een mooie toevoeging. Met deze in het achterhoofd moest de horloge pot weer gevuld worden en zouden er dus ook wat horloges moeten vertrekken

Nadat ik een paar horloges te koop had gezet, deed iemand een ruilvoorstel op een van mijn horloges die ik te koop had staan. En voor ik het wist had ik mijn horloge geruild tegen deze topper!

De Seiko SRPE41J1

Wat een beauty! :heart_eyes:
In eerste instantie geruild omdat het mij een goede deal leek en ik hem wel wilde proberen. Maar eenmaal om de pols ben ik er super wijs mee ! De maat is perfect en die dail is echt fantastisch.

Hier nog wat specs van het horloge:

Diameter : 38,5mm
Dikte : 12mm
Bandaanzet: 20mm
Kaliber: 4r35

Al met al een prachtige kleurrijke toevoeging in de collectie ! Bedankt voor het kijken!

Nu nog wat extra foto’s om mee af te sluiten !

Mvg Gary1988

57 likes

Leuke dial en mooi formaat. Enjoy :v:

1 like

Cool! Mooie aanwinst

1 like

Mooi hoor! Geniet ervan!

Oef je weet de diepe kersrode kleur mooi vast te leggen op de gevoelige plaat!

Mooie aanwinst! Veel plezier!

1 like

Dankje, het was niet de makkelijkste kandidaat om vast te leggen, zeker niet met mijn basis fotografie skills. Maar toch redelijk gelukt !

Vet!

1 like

Very nice, wat een mooie plaat!

1 like

Prachtige dial , mooie aanwinst :+1:

1 like

Mooie wijzerplaat en het bandje past er ook heel goed bij :+1: Gefeliciteerd

1 like

Band is een oude van mijn nomos club, maar deze kleur spreekt wel mooi met de rode plaat.
Wil nog ff mooi 20/16 bandje scoren zodat ik de originele sluiting ook kan gebruiken

Wellicht zoiets

1 like

Zou mooi kunnen staan, in elk geval geen bandje met rode tinten

1 like

Mooie hoor! :ok_hand:
De rode kleur is ook erg leuk.
Ik heb zelf de groene.

3 likes

Die groene is ook erg gaaf !

Deze lijn heeft veel mooie kleurrijke uitvoeringen !

1 like

Mooi horloge

1 like

Gaaf ding zeg! Heerlijke wijzerplaat! Enjoy!

1 like

Gefeliciteerd :ok_hand::+1:

1 like

Toffe wijzerplaat! Gefeliciteerd!

1 like

Ik zeg het ook nog een keer, gave wijzerplaat. Bijzonder patroon met een opmerkelijke kleur speling. Enjoy

1 like

Mooi horloge.
Veel draagplezier toegewenst met de NA. :+1:

1 like