Na het bestellen van een DJ, het krijgen van een Casioak en de SNKL23 die nog onderweg is, werd het tijd voor rust en een aankoop stop. Met een half oog keek ik al een paar weken naar horloges die redelijk wat weg hebben van de Omega Seamaster van de Olympische Spelen in Tokyo. Een verschrikkelijk mooi horloge, zeker op een blauwe rubber band: maar voor mij de prijs (nog) niet waard.
Een Orient kwam voorbij, samen diverse andere exoten; maar er was steeds geen klik. Toen kwam ik de Seiko SRPG47 tegen, die in mijn ogen perfect was. Maar ook dat stemmetje in m’n achterhoofd: Je hebt niet nog een horloge nodig nu. Toen ontdekte ik dat het een Limited Edition zou zijn van “maar” 11.000 stuks. Hier een topic voor geopend, alwaar ik geattendeerd werd op dit model in het blauwe gedeelte, te koop bij @Stevil85.
Na wat berichten heen en weer riep m’n wederhelft; je bent gek als je dit niet doet. Lang verhaal kort: de reden van topic. En mijn wederhelft: Gelijk maar vastgelegd en een ringetje om gedaan.
Nee dat is gekkigheid, maar die ring kwam er wel. Afgelopen dinsdag hadden we een geregistreerd partnerschap/trouw. Voor wie zich afvraagt wat voor iets het is: Het is een keramische ring, welke gezandstraald is. De binnenkant is ingelegd met meteoriet.
Terug naar het horloge. Hiervoor had ik een blauwe rubberband besteld, ter vervanging van de originele band. Deze er na aankomst gelijk opgezet. Ik ben er blij mee!
Genoeg geluld, plaatjes!