NA Seiko SSA 349J1

Zojuist ontvangen wegens een jaartje ouder worden. Een Seiko SSA 349J1

Ik ben nog niet overtuigd of ik hem hou of niet. De kast vind ik vrij hoog en de wijzerplaat druk. Snap nog niet zo goed in welke categorie ik hem moet schalen. Is het een dresser, duiker , wie het weet mag het zeggen.

4 likes

Een dresser is het alvast niet naar mijn mening.
Ik zou zeggen sportief ofzo.

:point_up_2:
Dat: een sportief horloge. Gefeliciteerd met je verjaardag en veel plezier van je NA. :tada:

Niet heel aardig van je :slight_smile: had je het beter direct tegen de gever kunnen zeggen “hou die ding maar”

Nee

Nee

Sportswatch :slight_smile:

1 like

Hou die ding maar?!? Soms moet iets even groeien. Iets dat bij voorbaat niks lijkt kan achteraf zeer positief uitpakken.

De gever en ikzelf leven al geruime tijd goed met elkaar en hebben liever dat iemand iets gaat ruilen dan houdt omdat het gegeven is.

Ik heb hem nu even om en hij begint meer om mijn pols te groeien.

Echt sportief vind ik hem ook niet. Sommige horloges zijn lastig in een hokje te plaatsen, maakt verder toch ook niet uit? Veel plezier er van.

Goed om te horen

Ze mag blijven. Zoals ik al dacht moest de relatie tussen ons groeien en het voelt nu goed. Dikke maatjes :wink:

1 like

Of je nou wilt of niet, die leeftijd ga je echt gewoon houden! Proficiat :beers:

1 like

Heb ook helemaal niks aan dit forum, stelletje doen alsof kenners :joy: .

Verkeerde typenummer. Horloge is geen SSA 349J1, maar moet zijn SSA-303J1

4 maanden, ben nog steeds content.

2 likes