NA Seiko SSC909P1

Voor het eerst in tijden weer eens een nieuwe aankoop. Via forum aangekocht van @tach

De wijzerplaat is echt zooooooo gaaf in real life, alleen de band met die zwarte midden links is het echt niet dus maar een Strapcode Jubilee met V Clasp erop gezet.

Ben zo onder de indruk van deze dat ik de Panda versie vandaag ook maar besteld heb

En nu dan de foto’s

31 likes

Fraai hoor! Veel plezier ermee :+1:t2:

1 like

Mooi horloge

1 like

Gefeliciteerd ben benieuwd naar de panda :wink:

1 like

Gefeliciteerd met deze leuke NA. Geniet ervan :+1:t2:

1 like

Mooi, Gefeliciteerd met je aanwinst.

1 like

Gefeliciteerd! Mooi horloge, geniet ervan! Jammer dat de Strapcode niet bevalt, zat die bij de koop in of had je die al liggen?

1 like

Dit schreef hij:
alleen de band met die zwarte midden links is het echt niet dus maar een Strapcode Jubilee met V Clasp erop gezet.

Hij bedoelt juist dat die Strapcode wel bevalt maar de OEM niet :slight_smile:
Althans… dat lees ik dan :ok_hand:

2 likes

En dat klopt ja

2 likes

Mooi! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

1 like

Wel gaaf hoor, ik was geloof de eerste met de panda hier maar snel weggedaan vanwege de band. De strapcode was er nog niet met de voor mij favoriete band… tijd om m terug te halen denk ik… met jubilee.

1 like

Gefeliciteerd met de aanwinst :+1:

Die nieuwe band vind ik zelf ook een hele verbetering! Goed gezien

1 like

Ik zeg dat niet vaak van aftermarket delen, maar die band maakt 'm veel toffer. Gefeliciteerd! Super cool ding.

1 like

Heel mooi!

1 like

Check!

Misleidend die Strapcode rubber caps op de OEM band!

1 like

Gefeliciteerd!

Groot gelijk dat je ze allebei besteld, heb ik ook gedaan :wink:
Die bandjes vind ik wel meevallen hoor.

Sorry voor de crap foto.

3 likes

Gefeliciteerd!

Erg mooi en idd orginele band is niet mooi. Ik heb geprobeerd er eentje in te bestellen in augustus met flinke korting. Mislukt en geld teruggekregen. Heb hem nu in het echt gezien (met standaard band). Op foto’s mooi, in het echt niet. Proficiat, zo vind ik hem wel mooi, linkje naar de band svp?

1 like

Dank je!