NA: Seiko SSC917P1

Ik heb de Seiko SSC917P1 hier nog niet gezien. Hij kwam voorbij op de socials. Zoals met veel van die Seiko Nightvision horloges, vind ik ze al op de foto’s erg mooi uitzien. Dat zwart met de, in dit geval, groen lume spreekt met erg aan.

De blauwe SSC815P1 heb ik al sinds de release en ik was dus wat terughoudend om de zwarte te kopen. Maar jullie weten hoe dat gaat he. Het is niet of, maar wanneer hij er komt.

Het voelt wel vreemd aan om een andere kleur van een horloge erbij te kopen. Maar ze zijn toch verschillend genoeg. De blauwe heeft veel gepolijste vlakken. De zwarte bijna niet. Alles is daar stealthy black.

40 likes

Prachtig. Veel plezier ermee

1 like

Mooi duo! Heel veel plezier ervan!

1 like

Heel mooi !!!

1 like

Mooi hoor! Gefeliciteerd! Let even op met het aanpsssen van de band. Je raakt zomaar de collars kwijt. :wink:

1 like

Heel mooie Seiko. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.

1 like

Prachtig :+1:

Mooi hoor :ok_hand: veel plezier ermee

1 like

Leuke aanwinst! Ik ben persoonlijk niet weg van volledig zwarte horloges, vind het mij niet zo passen, maar dit model ziet er wel goed uit in zwart :ok_hand:

Groeten van z’n zwartwitte vriend :wave:

1 like

Daar weet ik alles van. Al genoeg dergelijke Seiko banden op maat gemaakt.

Goed licht (overdag) en niet gehaast werken.

Vaak zie ik in reviews terugkomen dat het jammer is dat er geen screw links zijn. Het pin en collar systeem van Seiko is behoorlijk robuust als het eenmaal goed zit.

1 like

Das een hele mooie !! Veel plezier ervan :+1:t2:

1 like

Gefeliciteerd met je leuke zwarte NA. Mooi duo :+1:t2:

1 like

Seiko Speedtimer SSC813

Als je de Panda er ook nog bij wil!!

1 like

het is raar, zelf geen Seiko’s in de verzameling,
maar als ik dan weer zoiets zie langs komen :star_struck: kriebelt het toch,
een mooi horloge :ok_hand:
draag hem met plezier