NA Seiko STO Great White Shark

Hij is gearriveerd de nieuwe save the ocean. Ik ben er blij mee. Mijn eerste turtle. Gekocht bij Kremer in Groningen. Wat is de wereld soms klein de medewerkster van de juwelier bleek ook nog eens een oude bekende te zijn. Helaas geen zon om hem flink te laten shinen vandaag. En bedankt @HorlogeOpa voor de bemiddeling dat deze in Groningen kwam. En dan nu de plaatjes.








30 likes

Jou telefoon mist wel details mee pakken in de fotos.

Boeie want wauw wat een gave seiko is dit zeg!

Moet me inhouden niet aan te schaffen.

Super gave details heeft deze plaat.

Geniet ervan.

3 likes

Heel mooie Seiko :star_struck: beetje jammer van de foto’s :no_mouth: maar natuurlijk gefeliciteerd met je aankoop :+1:

1 like

Leuk man. Fijn bedrijf is dat :+1: groeten uit het verre Zuiden :joy:

4 likes

Sammie says hi!

5 likes

Mijn Sammie says hi 2, kon hem deze week echt niet laten liggen :sunglasses:

3 likes

Geniet ervan…

1 like

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.

1 like

Gaaf ding he, kheb hem zelf ook :wink:

4 likes

Via welk kanaal cq waar gekocht?

Kremer,

En deze ook in het zuiden beland, heeft al in Gulpen in de zon mogen glinsteren😎

2 likes

Haha! De stroopwafelhandelaar die er gratis een horloge bij doet :+1::+1: op enkele km afstand in Weustenrade doet hij het ook prima :joy:

4 likes

Gaaf! Van harte! :slight_smile: :+1:

2 likes

Hier ook al een paar dagen om de pols ! Mooie kleurveranderingen naar het lichtschijnsel

3 likes

Zaterdag bestelt bij lokale juwelier en woensdag in huis . Met pinkstermaandag ertussen zeer snel vond ik

Met zon maakt m’n telefoon betere foto’s :smile:

3 likes

Gaaf hoor! Waar vinden jullie deze nieuwe releases toch? Ik kan online zo goed als niks vinden die deze release aanbieden. @HorlogeOpa

Juwelier Kremer inEmmen heeft er al meerdere geleverd aan HF leden. Vraag naar Daniel en noem even je lidmaatschap van het forum. :+1:

1 like

Je hebt een PB.

Gefeliciteerd met je nieuwe horloge mooie wijzerplaat :+1: