Nooit eerder een NA topic gemaakt. Maar wel wat leuke plaatjes geschoten welke ik wel wilde delen met jullie.
Het “verhaal”:
Ik was mijn Save The Ocean samurai zat en wilde een upgrade gaan maken. Het liefst naar een Oris Sixty-Five maar vermoedelijk met als tussenstap de SPB077J1 met daarnaast een SPB103J1. De 077 blijf ik een fantastische klok vinden, een maand geleden had ik ‘m om bij de AD en sindsdien blijft ie lonken.
Ik dus mijn samurai te koop aangeboden. Veel ruil voorstellen maar niet het gene wat ik zocht. Totdat @HeinW mij een voorstel deed. Eerst probeerde hij mij te overtuigen van zijn Brunmontagne maar dat was niet mijn ding. Daarna kwam hij met zijn SZSC004. Japan only en Limited. Nu doet dat limited bij Seiko mij niet zo veel maar goed, wel een leuke klok én ook groen zoals de SPB103. Na enige bedenk tijd overstag gegaan.
Ik vind het een toffe klok, de sunburst op de dial vind ik erg mooi en de gele seconde wijzer past toch erg goed bij het groen. Misschien vind ik ‘m net iets te groot net als mijn samurai. Maar ach, voor nu weer wat moois om te pols.
mooie plaatjes! ik heb nog geen foto’s gemaakt van de samurai, dus mijn NA moet nog even wachten
Heb wel zojuist de mm200 emerald green opgehaald bij de juwelier dus ik heb niet lang zonder groen gezeten haha…
Alles is een gelimiteerde oplage, want productie stopt altijd een keer. Limited edition is letterlijk een marketing term om meer geld bij mensen los te peuteren.
Ik heb de blauwe èn de Samurai, de blauwe in de vorige versie zonder “X”. Maar ik moet zeggen, deze groene is erg mooi! Momenteel ben ik echter nog steeds gèk op m’n Samurai, maar heb dan ook een 18 cm. ø pols…