Vorige week van een forumlid deze schitterende Seiko Sumo SBDC001 overgenomen. Originele Seiko Sumo schakel om de band op volle lengte te maken is nog onderweg. In de tussentijd deze Crafter Blue band overgenomen van weer een ander forumlid. Goede combinatie als je het mij vraagt .
Staat idd erg goed! De sumo doet mij altijd denken aan de geweldige mm300 marinemaster.
Die moet er inderdaad ook nog een keer komen
Heel mooi! Je was me net voor met deze aankoop. Gelukkig kwam er een Marinemaster op m’n pad deze week.
Mijn beste,
Mooi & Solide!!
Veel draag-genot!!
Orologio Signaturis Temporis.
Mooie combi Staat ook ergens op mijn wensenlijst
Nice
Congrats! Staat je goed👍en die schakel komt voor de bakker😉
Mooie aanwinst en dat bandje staat er prima bij!
Mooi hoor! Heb zelf de blauwe. Draagt heerlijk. Lijkt geschapen voor mijn pols (18 cm, rond). Ben benieuwd wat ermee gaat gebeuren als de NA binnen is.
Misschien weet ik er wel iemand voor
Geweldige combinatie. Gisteren ook mijn Crafter Blue mogen ontvangen.
Top klok welke voorlopig niet meer weggaat. Enjoy!
Schitterend model, ikzelf zit ook naar deze uitvoering te kijken (SBDC031J). Een ding wat me tegen staat is de breedte van de band, is 19 of 20 mm breed en dat blijft ik voor deze dikke klok te smal vinden. Is er een model rubber dat voorbij de lugs wat breder kan, zeg maar een mm of 2 aan beide zijden? zou mooi wezen als ze de Sumo op een 24 mm stalenband zouden maken, verdient deze klok echt wel zo,n brede stalen band.
Ik was ook bang dat de band te smal zou zijn. Valt uiteindelijk reuze mee.
Op mijn SKX 007 van 42 mm is hij 22 breed en dat is gewoon de perfecte match voor mij. Deze Sumo (heerlijke dikke klok om te zien en perfect afgewerkt) van 45 mm blijf ik toch hikken tegen die 20 mm band hmmm… maar ja prijs technisch gezien is hij wel aantrekkelijk. Ik breek nog even m,n gedachtes erover.
Vandaag extra Seiko Sumo schakel in ontvangst genomen en de band direct op maat laten maken.
Met de originele band komt de Sumo nog beter tot zijn recht. Ik vind de lugs echt prachtig.
Er is ook een band met 20 mm lugbreedte en dan 22 mm voor de Sumo.
Kan alleen niet meer op de naam komen,stond erg goed.
Misschien heeft @EricPP hier nog een foto van in zijn archief.
Was toen op een SBDC 003.
Klopt Frits, maar dat is “gewoon” een stalen 22mm band met 20mm eindstukken besteld via Yobokies. En op een SBDC001…
Jij had hem op die blumo zitten die je van mij had overgenomen toen.
Is natuurlijk al weer heel veel horloges terug.
En ik kan maar niet op de naam van die band komen.
Maakt het toch wat robuuster wat @Bigrosa bedoelt.