NA: Seiko Sumo yellow

Geel vind ik een prachtige kleur. Als je verder zoekt op mijn profiel zul je nog meer geel tegenkomen van mij :wink:.

Er moest dus een geel horloge bijkomen. Ik had er al een maar heb die aan mijn vriendin gegeven. Was te klein voor mij. Op zoek naar een mooie gele had ik het topic Yellow Only gemaakt omdat er meerder xxxx Only topics waren en de gele nog niet. Dat zou mij mooi kunnen helpen in mijn zoektocht.

@watchagain postte een foto van zijn (ex)horloge die ik helemaal geweldig vond. Gevraagd wat het was. Een SBDC017 mod.

Dus op zoek naar de SBDC017. Gevonden en direct ging mijn onderlip hangen vanwege de prijs. Tot op de grond bijna. Dat ging hem niet worden helaas.

De ex van Watchagain bleef mij telkens roepen. Deze lag bij @SuperC (ten2two).

Door verkoop van een aantal spullen van mijn in mei overleden vader had ik de fondsen bij elkaar voor yellow sumo mod. Jaap deed een mooi voorstel en heb hem direct gekocht. Donderdagavond witte rook en zaterdagmorgen stond de pakketbezorger aan de deur met een bomproof pakketje.

Ben er superblij mee.

Genoeg geluld. Foto’s:

Bedankt voor het kijken.

35 likes

Ik vind hem helemaal top. Gefeliciteerd met je NA. :sunglasses:

1 like

Prachtig horloge, ik heb mijn zinnen ook op een sumo gezet. Voor mij is dit het hoge segment dus even sparen.
Maar nogmaals zeer fraai horloge en veel plezier ermee.

1 like

Erg mooi!

1 like

Gefeliciteerd, pracht klok. :+1:
Doe je wel voorzichtig met de bezel, daar schijnt heel slecht aan te komen te zijn en behoorlijk aan de prijs. :roll_eyes:

1 like

Gaaf!
Veel plezier met deze blikvanger.

1 like

Mooi man :+1:

1 like

Gefeliciteerd. Ik keek er ook al naar…

1 like

Gefeliciteerd met uw NA, geniet er in goede gezondheid van met een geweldig aandenken aan uw pa!

1 like

Veel plezier ermee gewenst.

1 like

Mijn beste,

Chapeau!!
Een vrolijke Sumo!!
Mooi hoor!!
Ik wens je er dan ook een plezierige tijd mee. :watch:

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like