Gisteren (2de kerstdag) mijn eerste Seiko gekocht. Was al een tijdje zeer gecharmeerd van dit horloge en kon via Perry “Voordeligbijdetijd” een mooie deal maken
Ben er waanzinnig blij mee en de volgende Seiko is alweer onderweg (Skx009)
Gisteren (2de kerstdag) mijn eerste Seiko gekocht. Was al een tijdje zeer gecharmeerd van dit horloge en kon via Perry “Voordeligbijdetijd” een mooie deal maken
Ben er waanzinnig blij mee en de volgende Seiko is alweer onderweg (Skx009)
Gefeliciteerd met je NA! Hoe ziet 'ie om de pols?
Gefeliciteerd!
Draag hem met trots.
Ja zit prima. Het is een vrij groot robuust horloge en daardoor is het niet echt een horloge wat je onder een overhemd draagt, maar voor onder een T-shirt of trui is het een i.m.o waanzinnige aanwinst.
Wow. Erg mooi !!
Veel plezier ervan.
(ik wil ook een PADI )
Padi is cool, de turtle is ook een mooie
Dat is nog eens een leuk kerstcadeau
Veel plezier ermee!!
Vind ze erg mooi de SUN duikers. Helaas zijn ze veel te groot voor mij. Veel plezier met jouw exemplaar
ze dragen kleiner dan je denkt!
Ik denk op een 17cm pols wel veel te groot alsnog. Volgens mij is het grootste in mijn collectie op dit moment 39mm
Ik heb zelf ook kleine polsen maar vind deze absoluut niet te groot dragen, maar uiteraard is dat persoonlijk en per persoon verschillend
probeer het eens (als je dat al niet had gedaan) door de bandaanzet naar beneden best goed te dragen ook voor niet-sportschool polsen.
Die ziet er goed uit Proficiat ermee
Super mooi ding, wil er ook een padi! Heb nu (nog😜) de sun021…
Thanx De 021 is ook geen straf lijkt me? Ik zie die ook nog ooit waarschijnlijk wel eens in mijn collectie verschijnen
Ik wil de hele SUN duiker collectie wel hebben👍
Heb je toevallig een foto ervan om de pols?