NA: Seiko SUN065P1 PADI

Gisteren (2de kerstdag) mijn eerste Seiko gekocht. Was al een tijdje zeer gecharmeerd van dit horloge en kon via Perry “Voordeligbijdetijd” een mooie deal maken :grin:

Ben er waanzinnig blij mee en de volgende Seiko is alweer onderweg :smile: (Skx009)

17 likes

Gefeliciteerd met je NA! Hoe ziet 'ie om de pols?

1 like

Gefeliciteerd!
Draag hem met trots.

1 like

Ja zit prima. :blush: Het is een vrij groot robuust horloge en daardoor is het niet echt een horloge wat je onder een overhemd draagt, maar voor onder een T-shirt of trui is het een i.m.o waanzinnige aanwinst.

1 like

Wow. Erg mooi !!
Veel plezier ervan.
(ik wil ook een PADI :sunglasses:)

1 like

Padi is cool, de turtle is ook een mooie :wink:

1 like

Dat is nog eens een leuk kerstcadeau :thumbsup:
Veel plezier ermee!! :blush:

1 like

Vind ze erg mooi de SUN duikers. Helaas zijn ze veel te groot voor mij. Veel plezier met jouw exemplaar :smiley_cat:

2 likes

ze dragen kleiner dan je denkt!

2 likes

Ik denk op een 17cm pols wel veel te groot alsnog. Volgens mij is het grootste in mijn collectie op dit moment 39mm :stuck_out_tongue:

1 like

Ik heb zelf ook kleine polsen maar vind deze absoluut niet te groot dragen, maar uiteraard is dat persoonlijk en per persoon verschillend :blush:

probeer het eens (als je dat al niet had gedaan) door de bandaanzet naar beneden best goed te dragen ook voor niet-sportschool polsen.

1 like

Die ziet er goed uit Proficiat ermee

1 like

Super mooi ding, wil er ook een padi! Heb nu (nog😜) de sun021…

1 like

Thanx :blush: De 021 is ook geen straf lijkt me? Ik zie die ook nog ooit waarschijnlijk wel eens in mijn collectie verschijnen :smile::+1:

1 like

Ik wil de hele SUN duiker collectie wel hebben👍

Heb je toevallig een foto ervan om de pols?