Heel fraai horloge! Gefeliciteerd!
Bedoel je het geluid ?
Neuh gewoon niet mooi rustig zoeven.
Gefeliciteerd, wat een plaatje! ![]()
Gefeliciteerd! Cool ding. Mooie fotos. ![]()
![]()
Mooi resultaat inderdaad. Gefeliciteerd met je clear NA
Gaaf gefeliciteerd!
Gefeliciteerd met glasheldere Seiko! ![]()
![]()
Mooi hoor
krast zeker snel? ![]()
Prachtig , gefeliciteerd
Komt me bekend voor ![]()
Ik heb inderdaad geen enkel ander horloge waarbij je het glas “ziet verdwijnen” onder een bepaalde hoek.
Dan heb je geluk want de mijne doet dat niet, die zit er soms ca. 0,2 seconde naast. Ook de datum staat niet altijd exact gecentreerd in het venster. Maar in deze prijsklasse zeur ik daar niet over.
Klopt, die zit niet super mooi aan de kast, het is ook een beetje een rammelbandje wat qua kwaliteit duidelijk heel erg onder doet voor het horloge. De sluiting is echt van te dun metaal gemaakt en heeft maar 2 gaatjes micro verstelling.
Daarom draag ik mijn SBTM319 nu op een STRPS velour bandje en dat voelt heel comfortabel.
Maar @Tsuyosa begrijp me niet verkeerd! Ik vind de SBTM lijn in deze prijsklasse echt een heel mooi horloge en ik draag 'm vaak.
Ik wens je er daarom net zoveel plezier mee als ik eraan beleef.
Tot nu toe geen last van ![]()
Thnx voor de bevestiging als SBTM gebruiker ![]()
Bandjes van Seiko zijn algemeen bekend verhaal en die micro adjustment van 2 standen is echt niet meer van deze tijd.
Zaterdag op zondag hebben wij plezier als de wintertijd begint. We hoeven niks te doen en alleen maar kijken ![]()
Heel veel draagplezier gewenst ![]()
Wat een teleurstelling, vanochtend wakker geworden en de Seiko liep nog gewoon op zomertijd. Lag te ver weg van het raam voor goede ontvangst. Alsnog handmatig gesynchroniseerd door het verzonken knopje 3 seconden ingedrukt te houden. Helaas zendt DCF de “omschakeling” info alleen de bewuste nacht uit en bleef het horloge op zomertijd terug komen, ondanks sterk signaal bij het raam. Uiteindelijk de kroon 1 klik uitgetrokken en de tijdzone 1 stap terug gezet.
Dat het glas lijkt te verdwijnen denk ik ook elke keer als ik hier op het forum een foto van een Astron zie (zoals hierboven). Bij SBTM foto’s denk ik het zeker ook.
Ik heb een Quartz chrono van Seiko die ook van dit glas heeft. Valt echt op (doordat het niet opvalt ![]()
Ik begrijp je heel goed want bij mij was het ook een teleurstelling! Dus maar handmatig ingesteld.
Ik was benieuwd naar mijn Casio Oceanus…
Gelijk mijn horlogedoos uit de kast gehaald.
Stond op slaapstand beide wijzers op 12
Doordat er licht viel op de wijzerplaat begonnen de wijzers automatisch te bewegen richting de wintertijd ![]()
Mooi hoor geniet ervan👌
Gaaf!